Jag behöver en guide(hälst på svenska!)så jag kan uppgradera mitt psp.
Jag behöver en guide(hälst på svenska!)så jag kan uppgradera mitt psp.
Medföljer ju alla Custom FW uppgraderings exsploits, en på engelska.
Kika på Dark Alex hemsida eller PSP-Hack.
De har ett forum med eller läs hos oss.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
kan man updatera sin firmware i psp? eller sabbar man custom då? jag menar väljer man vanliga firmwaret så går det väl utan att fucka den eller? (inte gjort det än bara frågar så man inte blir rankad jack ass)
Tar du en officiell FW får du Pandora tricka om du skall gå ned till Custom, annars om du har 1.50 eller någon custom går det smidigt att uppgradera.
följ infofilerna bara så skall det gå vägen.
Fuckar du upp den "som turbis" får du Pandoratricka den eller skicka den till PSXCare
300 Kr för Flashning och 150 kr i returfrakt har jag för mig hansi skrivit lite här o var
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks