Ok så nu har man blivit riktigt sugen på en flashad/chippad 360 med alla goa spel, har ett par frågor om någon har lust och tid att svara på dom
1.(Det jag är mest oroad för med flashning)
Hur pass säkert är det nu med Live? Har försökt läsa lite och vissa säger det är säkert, vissa tycker inte ens man ska ut på live.
Det kommer ju bli iXtreme flashning och hur pass mycket sanning om live säkerheten är det?
Jag har inga tankar att spela backups över live utan det blir orginalspel, men jag vill ju inte gärna bli bannad för att ex spela orginalspel över live eller tanka hem trailers,xbox live arcade osv.
2.Vad tar Psxcare för ixtreme flashning utav 360?, stod 500 men antar det är mer för nyare versioner ex v79 och benq.
3. Om jag köper en ny färdigflashad eller i butik, hur stor chans är det att man får Benq läsare? Den ska väll vara aningen bättre än hitachi's v79?
Ska man vänta någon månad tills Benq spridit sig?
4. Öppen fråga, tycker ni det är värt att betala lite mer och få garanti hos Psxcare 1 år eller lämna in en egen och få den chippad? (hoppas ni inte tar illa upp)
5. Kan man garantera sig en Benq läsare om man köper en färdigflashad 360 premium hdmi?
Tack så mycket på förhand
Mvh Jimmie.
Bookmarks