.. så menyer och sånt är på Koreanska, finns de nåt sätt att ändra de till engelska?
.. så menyer och sånt är på Koreanska, finns de nåt sätt att ändra de till engelska?
Ja det är väl bara att ladda ner engelskspråkig firmareuppdatering...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi.. vart kan jag hitta en sådan??
På produktens hemsida...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Är du säker på det Hansi? Jag hittar iaf inget... däremot verkar det gå att ändra språk utan någon uppdatering:
http://www.nintendo.com/consumer/sys...s.jsp#language
Last edited by superboss; 2007-11-07 at 02:12.
Jag sitter och svarar som om frågan gällde en R4 eller liknande, sorry :-)
Om inte engelska osv finns med i en koreansk ds så borde vi kunna flasha om den på samma sätt som när vi "unbrickar" den, dvs en service vi utför mot betalning.
Bookmarks