Jag har kört ner iXtreme till HITACHI dvdläsare.Men hur ska jag göra för att flasha min xbox går inte att komma in i dos.så man måste flasha i windows går det att göra detta i vista 64-bit och i så fall hur gör jag.
Jag har kört ner iXtreme till HITACHI dvdläsare.Men hur ska jag göra för att flasha min xbox går inte att komma in i dos.så man måste flasha i windows går det att göra detta i vista 64-bit och i så fall hur gör jag.
Vad är det för Hitachi?
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
ver 49
dom flashar man väl inte i dos? Man kör slax cd:n och Får driven i mode B. sedan kör man bara flashprogrammet i windows? Sen vet jag inte med vista x64.. men det borde gå?
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
ok får prova det men hur vet programet vilken dvd som ska flashas trycker jag på start programet blinka det bara till och jag åker ut till windows igen har bara prova i widows utan xboxen i kopplade.känner programet av xboxen själv.
ok!!
1. går in i mappen med iXtreme
2. trycker på flash knappen
3. programet startar
4. jag slängs ut i windows ok inget händer
5. har bara provat utan att koppla in xboxen för att se om programet startar på ett 64 bit system.
6.om jag koppla in xboxen och sätter din i modb och starta programet hur vet programet vilken dvd den ska flasha om den bara blinka till ok ut i windows.
Läs README!
Kan ge dig en liten ledtråd: Klicka på start, klicka på kör, skriv cmd, klicka på ok.
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
ok en liten fråga har du windows vista 64 bit så vet du att du inte kan köra cmd för den är bort plockade. så en ledtråd är läs hela min fråga i första inlägget
Jag snackar om kommandotolken, inte dos. Hade x64 förut men slängde det åt hvete. och visst fan finns cmd i Vista x64?
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
Falkz: seriöst, alla dina frågor besvaras i readme.txt
Sen om du behöver vidare hjälp kan du gå in på efnet #fw (mirc) och fråga, finns alltid folk som är villiga att hjälpa.
Inte #fw, utan #dosflash, ett nytt rum bara för sånt.
Bookmarks