hejsan jag undrar om nån kan skriva steg för steg hur man bränner spel till xbox 360 i nero .? ? ?
Mvh frippe
hejsan jag undrar om nån kan skriva steg för steg hur man bränner spel till xbox 360 i nero .? ? ?
Mvh frippe
Visst.
Steg 1.
Det går inte
Klart!
Bränn med CloneCD eller ImgBurn. Läs FAQ'n
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Enlund hård men rättvis
ROFLMAO
Sorry OT, men jag var tvungen..
PSP 5.50Gen D3
XBOX360 Elite ORGINAL!!
läste att det skulle finnas en guide på ***********
Jag har laddat hem två spel som är free region men när jag ska bränna spelen till dvd+r doubel layer skivan så står det att .dvd filen inte hittas.
Vad har jag gjort för fel?
Hur gör man för att få foton att likna gamla 50-60-tals filmisar och western kort, filmstjärnor, hockeykort som man samlade på när man växte upp. Photoshop eller någe annat program kanske ?? Hur går man tekniskt till väga ? Mycket tacksam för svar
Först skall du kontrollera allt med ABGX360 v1.0,2+ ( www.abgx306.net )
ladda sedan .dvd filer i IMGBurn som hittas på www.img*********.
Stoppa i en blank DVD+R DL skiva ( Helst Verbatim ) o klicka på bränn.
Voila
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hej! har inte brännt spel på länge till min xbox360, jag har andvänt 360 wave patcher gjort om domtill wave 3 för jag har fireware 1.6 Hur gör jag för kunna bränna spel som crysis 2, homefront osv nu? Har sökt som bara den på google men hittar inget bra sätt ? Hjälp uppskattas
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks