Vilka skivor fungerar egentligen till Benq?
Har ca 30 verbatim och 15 Ridisc. Har haft en xbox 360 med hitachi och en med samsung innan, som båda gått sönder , och vill ju gärna att dessa ska funka nu när jag fått en benq också.
Vilka skivor fungerar egentligen till Benq?
Har ca 30 verbatim och 15 Ridisc. Har haft en xbox 360 med hitachi och en med samsung innan, som båda gått sönder , och vill ju gärna att dessa ska funka nu när jag fått en benq också.
MVH
Mikael Bäck
Verbatim DVD+R DL funkar fint.. bara tänka på att alla måste vara iXtreme Stealth patchade (om du menade att du redan har utbrännda).. annars startar det ju inte.
Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!
Ja det är jag medveten om att det måste vara stealtpatchat.
Kan ni inte skriva vilka media ni har testat på benq-läsaren och hur dom funkar. Vore nog tacksamt från flera håll
MVH
Mikael Bäck
verbatim funkar super för mig med.
jag kör verbatim och de spel som funkat bra med min förra hitachi funkar sämmre nu =(...nått annat förslag på media att testa?
Kör bara verbatim, kan inte tänka mig annan media, dumt att medvetet slita på sin laser med billig media.
Verbatim funkar klockrent men jag har provat Traxdata också, inga problem
PSP 5.50Gen D3
XBOX360 Elite ORGINAL!!
Bookmarks