Hej folks
Det är så att UPS ska komma snart och hämta mitt 360 som är flashad, jag undrar om jag ska flasha det till normalt eller låta den vara bara, har sigillmärket kvar också vad tycker ni?
P.S
Hur mycket tar ni för unflashning?
Hej folks
Det är så att UPS ska komma snart och hämta mitt 360 som är flashad, jag undrar om jag ska flasha det till normalt eller låta den vara bara, har sigillmärket kvar också vad tycker ni?
P.S
Hur mycket tar ni för unflashning?
det bästa är väl att skicka in den med original firmware, jag skickade in min flashad , min var bannad inget klistermärke så jag tänkte vad spelar det för roll hade dom velat kolla upp den så hade dom väl sett det på console id , men jag tror inte dom bryr sig så mycket är det red rings of doom 3 röda ringar alltså så gör dom nog ingen speciell koll.
ganska roligt ändå i brevet som kom tillbaka står det ungefär så här fritt översatt.
vi har bytt ut moderkortet, din xbox konsoll har blivit testad extremt både manuellt och genom data diagnostik, den har klarat 2 timmar rigorös genererad och övervakad slut test.
jojo driven flashad , och ändå hade dom inte låst det nya moderkortet till eepromen så nu är den i Tyskland igen, enda fördelen är väl att varje gång den kommer tillbaka så får man en frimånad på xbox live
Bookmarks