Hörde att man får dubbla kanaler efter uppen på smg tänkte bara kolla ifall dom funkar sen och i fall man kommer in i settings
Hörde att man får dubbla kanaler efter uppen på smg tänkte bara kolla ifall dom funkar sen och i fall man kommer in i settings
Du får dubbla väder och news, men de är bara att flytta "off screen". Ingen brickning om du sitter på senaste PAL. (3.1E)
Eller så kan du försöka dig på 15sec tricket (eller hur många sekunder det nu är) att resetta maskinen.
Tack för det Ja ! det kan man ju leva med
kan man inte göra nått sätt så man inte får dubbla kanaler?? finns det nått sätt?? som metroid det var väl samma där att man fick dubbla när man ladda ner updaten från skivan...
Man kan vänta på PAL releasen
Ja eller köra det där med att stänga av mitt i uppgraderingen, jag tycker dock det verkar osäkert. Plus att jag redan har de fuckade kanalerna.
Jag är egentligen en kyckling när det gäller uppdateringar och sånt, men jag provade MP3-tricket för SMG och det fungerade kanon. Har lirat i ett par timmar nu.
Så det är bara att bränna två skivor, en original och en brickblockad och bryta strömmen i uppdateringen, för att sen lira hela natten!
Jag hade redan dubbla kanaler och inget förändrades efter SMG updaten.
Jag fick dubbla kanaler när jag updaterade men är inte speciellt störande tycker jag. Det ställer väl inte till med några problem vad jag vet? Jag har fortfarande European version om jag kollar in settings, så verkar ju som det inte är någon fara
Läs denna guid slipper du dubbla väder tjosan...
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=32115
Bookmarks