Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Problem och synpunkter på forumet

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    20

    Problem och synpunkter på forumet

    Har ett speciellt problem med detta forumet. Ofta händer det att en förfrågan tar oerhört lång tid att utföra ex posta ett inlägg eller ta sig in i en sektion. För att komma runt detta skriver man in adressen på forumet så laddas det direkt. Skitskumt.

    Sen så förstår jag inte hur ni har 133x133 pixlar men samtidigt 4,6kB i krav för avataren. Jag har en avatar i jpeg som ligger på 132x132 pixlar och 13kB. Sänker jag denna ner till 60x60 så är den fortfarande för stor i storlek, i det här fallet 6kB. Så snälla kan ni höja filstorleken till 15kB åtminstone? Det är inte så stora siffror vi talar om egentligen. Även de med modem borde inte ha några större problem.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Forumet har lägre prioritet satt än webshoppen, allt går på samma server. Det kanske orsakar problem. Jag brukar köra en reload/F5 ifall det tar lång tid så brukar det komma upp direkt sedan.

    Jag kan öka storleken, inga problem.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. smartxx V3 problem
    By DeaZ.G in forum SmartXX Support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 22:01
  2. SLAX + Hitachi 59 - Problem
    By Maynard in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 14:39
  3. Vista Media Center Extender till xbox360 problem?
    By reed in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 19:45
  4. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •