Jag chippade min Wii hos psxcare med det nya D2C chippet, mina två första backups fungerar perfekt men på resten så får jag ofta mata in/ut skivan flera gånger för att få det att fungera, vet någon hur jag kan lösa det här?
Jag chippade min Wii hos psxcare med det nya D2C chippet, mina två första backups fungerar perfekt men på resten så får jag ofta mata in/ut skivan flera gånger för att få det att fungera, vet någon hur jag kan lösa det här?
Hur menar du.
Har du två backups som fungerar utan problem eller har du problem även med de två första...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har två backups som fungerar utan att jag ska ta ut skivan och sedan mata in den igen, sen har jag två andra backuper där jag blir tvungen att göra det för att spelets startruta ska komma fram, om jag låter skivan vara utan att mata ut den står det "an error has occured,please...."
Då skyller jag på att du har problem med de skivor som strular.
Uppdatera brännaren till senaste firmware.
Kör Verbatim dvd-r skivor
Bränn lagom snabbt, t.ex. 8x
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks