Tjena Hansi.
Kan man möjligen köpa ett svart skal i någorlunda fint skick till en PS2 V9 av er? Jag fick tag i en silvrig V9 som var mkt fin inuti, men lite sulkig ute på skalet. Vill gärna ha den svart och fin som min gamla V3:a.
Tjena Hansi.
Kan man möjligen köpa ett svart skal i någorlunda fint skick till en PS2 V9 av er? Jag fick tag i en silvrig V9 som var mkt fin inuti, men lite sulkig ute på skalet. Vill gärna ha den svart och fin som min gamla V3:a.
Borde gå att hitta. Du skulle frågat för några veckor sedan, vi slängde väl minst 2 flyttkartonger fulla med gamla ps2 skal på tippen när vi städade sist :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jaha ja. Sällan man har otur ju. Nåväl, det är ändå inget viktigt ärende. Jag kanske har en kompis vars maskin man kan slakta eller nåt.
Bookmarks