Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Psptube?

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    0

Psptube?

Vart fâr man tag pâ psptube och vart ska man lägga den och använda den?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    read nfos står där ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av dsxcare Visa Inlägg
    Vart fâr man tag pâ psptube och vart ska man lägga den och använda den?
    Attans första träffen visade en Downloadlänk!
    http://www.google.se/search?hl=sv&q=psptube&meta=
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    0
    Spelar det nâgon roll vilken man laddar ner, jag menar ifall det typ är en amerikansk download version

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Spelar det nâgon roll vilken man laddar ner, jag menar ifall det typ är en amerikansk download version
    Ingen aning
    Detta ämne har diskuterats tidigare här på forumet, prova sökfunktionen här med

http://forum.psxcare.com/support/search.php
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    0
    Och en sista grej som du kanske kunde säga hur man gjorde.... Hur gör man för att fixa ett ''dev konto''?

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Och en sista grej som du kanske kunde säga hur man gjorde.... Hur gör man för att fixa ett ''dev konto''?
    Läs infofilerna!

Finally Youtube on PSP!!!!

Discription
    Watch Videos directly on your PSP!
    Japanese Developer Sofiya Cat has made it.
    Before using PSPtube make sure you make a Dev account on youtube.
    Open up "psptube.cfg" under the corresponding firmware directory.
    You'll find a line beginning with dev_id, and between those quotes, add your youtube developer id, and There you go!!!

Easy Instructions
    Step 1: First you download the PSPtube2007085
    Step 2: Don't put it in your PSP yet. Just look for what CFW you have rite now.
    Example 1.50,3.40 OE-A,3.5X M33,etc..
    Step 3: Open the PSPtube folder, and you will see "psptube.cfg"
    Step 4: Open it with Notepad of something.
    Step 5: Do ctrl+F and type in DEV.
    Step 6: Look for dev_id="", once you done that make sure you make a Dev acount on youtube.
    Step 7: Copy you Dev ID and paste it into the dev_id"(Paste Here)." and Save.
    Step 8: Take the PSPtube folder that you changed and put it into your GAME3XX, etc..Make sure your Kernel is 3.XX
    Step 9: Play it on your PSP's Game mem stick.

O is Enter, since it from a Japanese Maker.
    X is Exit.

Select your Connection then you should get a "No Video"
    Just click 0 and type in what you wanna see.
    There you Go =)

http://www.psp-hacks.com/file/1225
    http://youtube.com/watch?v=PQUm9I_zfy8
    / Pendragon

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    0
    Jadu, det är lätt när txt-filerna inte ens går att läsa i wordpad

Och PSPTube20070812 är bara en EBOOT.PBP och har provat att lägga den lite var stans. Kanske det är en uppdatering, men får väll läsa vidare (ingen info i den zipfilen).... hittade inget.

Körde in den gamla (som det länkas till ovanför) istället men detta med dev_id verkar vara ett brännhett ämne. Lade in mitt användarnamn i psptube.cfg men det funkade inte. Sökte på forum - men fick folk svar var det väldigt kryptiskt. Kollade i adressfältet när jag spelade min egen uppladdade film men inget id där. Kommer nog inte få svar på min fråga efters detta id-ämne verkar lite skumt. Ingen som vågar berätta utan att svara att det står i 1000-tals trådar och att man ska söka vidare?

Hm, hittade något här: http://www.youtube.com/my_profile_dev ska se om det funkar... funkade aldelese utmärkt. Nu blir lillpojken överlyckklig.
    Last edited by svendolph; 2008-02-16 at 18:58.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner