Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Köpa Xbox 360 på öppet köp?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    Köpa Xbox 360 på öppet köp?

    Hej!
    Jag är ute efter ett premium paket med Benqläsare. På elgiganten finns just nu
    ett paket med lot 0735 Team FDOU. Vad jag sett verkar detta paket mest innehålla dvd:s med Benq, men även ibland Hitachi 79.

    Min frågor är: Kan man lämna tillbaka paketet och få pengarna tillbaka om det skulle vara fel läsare? Det räcker väl att använda elsladden och konsollen för att kontrollera detta? Man behöver inte öppna fler grejer?

    Tillbaka hos elgiganten kan man väl bara säga att man vill ha den senaste versionen av 360:n och få tillbaka sina stålar?
    Eller... Tror ni det kan bli problem?

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    17

    Exclamation

    Citat Original inlägg av Fetegrete Visa Inlägg
    Hej!
    Jag är ute efter ett premium paket med Benqläsare. På elgiganten finns just nu
    ett paket med lot 0735 Team FDOU. Vad jag sett verkar detta paket mest innehålla dvd:s med Benq, men även ibland Hitachi 79.

    Min frågor är: Kan man lämna tillbaka paketet och få pengarna tillbaka om det skulle vara fel läsare? Det räcker väl att använda elsladden och konsollen för att kontrollera detta? Man behöver inte öppna fler grejer?

    Tillbaka hos elgiganten kan man väl bara säga att man vill ha den senaste versionen av 360:n och få tillbaka sina stålar?
    Eller... Tror ni det kan bli problem?
    Skulle jag vara som dig skulle jag helt enkelt fråga El-Giganten i butik. T.ex.

    "Hej, jag skulle vilja köpa den senaste versionen av Xbox 360 Premium HDMI. Dvs. den med BenQ-läsare. Är det BenQ-läsare i dessa? Det enklaste sättet att kontrollera detta är att plugga in nätkabeln och mata ut släden. Kan vi göra det här eller har jag 'tillåtelse' att göra det hemma för att kontrollera just detta? Om det sedan visar sig att det inte är en BenQ-läsare vill jag kunna lämna tillbaka paketet och få pengarna tillbaka. Är detta en deal?"

    I så fall, be att få det skriftligt.

    Jag ska ringa själv nu och fråga.

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    svårt att de skulle neka men men!

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Jobbar själv på Elgiganten och det är inga som helst problem, iaf inte i den butiken (tyvärr varierar det lite från butik till butik, och från person till person) jag jobbar på. Det enda som skulle kunna vara problem är om Xbox Live är använt eftersom det kan räknas in som ett abonnemang och produkter med abonnemang är det inte öppet köp på - men hittills har vi tagit emot alla 360 som varit återlämnade inom 30 dagar.

    Lämnade själv tillbaka mitt idag(iofs jobbar jag så jag gav mig själv pengarna tillbaka typ eftersom jag hade LOT 032.

    Vilken Elgiganten hade LOT 035?

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    133
    Respekt
    0
    Fetegrete> Enligt 360drives.com är det tvärtom, dvs. att den innehåller väldigt många Hitachi v79, den lotten. Se här:

    http://www.360drives.com/list?v_pack...p=&v_postedby=

    Annars, gör som ovan och fråga om du får öppna den.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    133
    Respekt
    0
    Hansi> Bokför PSXCare LOT-nr och Team? Skulle inte ni vara en extremt god källa av väldigt värdefull information särskilt nu när det är lite rysk roulette över att köpa nya HDMI-Premiums.

    Jag tycker det låter som något ni skulle kunna göra för att öka kvalitén på nätet iaf. Och om ni bokför men inte orkar trycka in dom själva, posta infon här på nätet så kan jag och säkert nått dussin andra hjälpa till med det.

    Edit: En till anledning kan vara så att ni själva ser vilka LOTs och Teams som har de 360s ni söker. Ni måste väl också köpa in såna för era moddade system ni säljer? Just saying.

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    LOT 0735
    TEAM: FDOU

    Jag har BENQ läsaren dock den gamla kylningen + processor

    Köpte den på elgiganten norrort i Stockholm.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    133
    Respekt
    0
    gnuttes> Skriv in det på 360drives.com, eller så gör jag det. ;-)

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    133
    Respekt
    0
    gnuttes> Förde in det på 360drives.com nu iaf.

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Drexon Visa Inlägg
    gnuttes> Förde in det på 360drives.com nu iaf.

    Tackar!

Liknande diskussioner

  1. Xbox 360 spökar vid filmuppspelning
    By mikael.beck in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 15:43
  2. ntsc pal konverterare till xbox 360
    By sewerin in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 17:21
  3. xbox live / xbox 360 live
    By blip33 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 18:58
  4. Uppdatering för support av 1080p spel och film
    By arvdal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 15:56
  5. Xtreme 4.0a 4.0b
    By ecu in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 23:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •