Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: brickat psp

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    brickat psp

    Hej
    Jag har brickat mitt psp men jag har köpt ett Pandora batteri från er och trodde
    att jag kunde göra ett minneskort med hjälp av en usb kortläsare.
    Men det verkar inte funka eller?
    Kan ingen bara skicka mig en kopia av sitt pandora kort som jag kan använda.

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Vet inte om du hänger på IRC ... Finns alltid nån vänlig själ där eller nån f-serv där du kan hitta .... Fick tillbaka min flash 0 där när en av mina diskar kraschade
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    kan inte du maila över en kopia av ditt pandora minneskort

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Vad säger dig att jag har ett pandora mem stick???
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    förlåt jag bara trodde det menade inget illa.

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Pandoraminneskortet måste formatteras lite speciellt, så det är inte bara att lägga in filerna hur som helst. Först formatterar man det, sedan ändrar man partitioneringen så att den formatterade partitionen "döljs", sedan formatterar man en gång till så att man får den partition man lägger alla "vanliga" filer på...och så kör man ett program som lägger lite andra filer på den dolda partitionen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Danan Visa Inlägg
    Hej
    Jag har brickat mitt psp men jag har köpt ett Pandora batteri från er och trodde
    att jag kunde göra ett minneskort med hjälp av en usb kortläsare.
    Men det verkar inte funka eller?
    Kan ingen bara skicka mig en kopia av sitt pandora kort som jag kan använda.
    Prova detta program med en kompis PSP som redan kör Custom FW "Spelar ingen roll villket + ditt minneskort i hans enhet"
    http://forum.psxcare.com/support/sho...6&postcount=13

    Skippa de delar som konverterar ett betteri till Pandora o kör vidare till minneskortsformatering ( Kör inte det på en Vistamaskin bara så skall det funka. )
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. psp slim vs psp tjock
    By swifter in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 09:47
  2. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48
  3. Kan garantin funka om man har brickat en PSP???
    By Bajen13 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 16:07
  4. Nybörjare till PSP, vad kan man göra?
    By zarenpojken in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 14:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •