Jag undrar vad man ska behöva göra för att kunna spela iso filer i psp fat, med firmware 3.52?
Jag undrar vad man ska behöva göra för att kunna spela iso filer i psp fat, med firmware 3.52?
Om det endast står 3.52 utan M33 prefixet, så har du Sonys firmware och då är det kört, då kan du inte köra ISO´s eller homebrews. Du måste då nedgradera din PSP till v1.5 och sedan upp till 3.52 M33. Sök på "Pandora" så hittar du mer information om hur du ska göra.
Om det står M33 efter firmware versionen, då har du custom firmware, som tex:
Då är det bara att ansluta din PSP till datorn och lägga in ISO filerna i ISO mappen på PSPn... och lira tills tummarna blöder!! MUuaa ha ha haaa!
Last edited by BigMac; 2007-11-03 at 14:29.
Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
Firmware: CFW v3.80 M33-5
Kan man nedgradera i internet, nâtt program man kan hämta eller sâ?
Lämna in till någon kunnig om du känner di lite osäker och ej pysslat isåf ... Annars så har du alltid PsxCare, då har du garanti och hela paketet ... Och vad jag vill minnas så får du extra billigt när det kommer framtida uppdateringar ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Bookmarks