jag skulle bränna half life 2 the orange box. Jag brände i IMGburn med hastigheten 2,4x, ställde inte in booktype eller layerbreak. använde även Verbatim DVD+R DL
jag fick detta felet. Vad ska jag göra?
jag skulle bränna half life 2 the orange box. Jag brände i IMGburn med hastigheten 2,4x, ställde inte in booktype eller layerbreak. använde även Verbatim DVD+R DL
jag fick detta felet. Vad ska jag göra?
Last edited by Mitchi; 2007-11-03 at 14:36.
"ställde inte in booktype eller layerbreak"
Varför gjorde du inte det då???
Släng skivan du bränt.
Bränn en ny med rätt layerbreak och booktype!
Ha det så kul med HL!
På vissa ställen stod det att man inte behövde det. Men nu visade det sig att jag ahr ställt in layerbreak och booktype stod på auto. men om jag ändrar ska det funka?
men jag tror det har krånglat när jag har brännt DVD+R skivor till Wii. så kanske ska pröva ett annat program som CloneCD?
japp, gör det! jag kör med clone cd och det fungerar kanon!
Prövade och ändra. med IMGburn. och det gic klängre men sen gick det åthelvete. och så blev det error igen. ska pröva cloneCD men vill inte förstöra fler skivor.
Jga kan inte bränna i CloneCD för det står att utvärderingsperioden är slut. och jag hittar inte någonstans att ladda ner crack som funkar. vad ska jag använda för program, eller var hittar jag detta att ladda ner.
går bra med xbox backup creator jag bränner i det
t.e
Jag brände i Nero 6 och det gick fin fint. inget att ställa in överhuvudtaget. har dock inte prövat i min 360 än men eftersom bränningen gick bra så borde det ju funka...
kolla alltid .dvd filen så att den innehåller rätt layerbreak.
imgburn ftw.
clonecd funkar också, har du inte fullversion är jag säker på att pirathamnen har den.
Imgburn ställer INTE in layerbreak automatiskt, om du inte själv skriver in värdet i inställningar.
CloneCD ställer in laybreak automatiskt.
Inget bra?
Senaste versionen, 5.3.1.0, finns på Piratbukten och det är 36 pers som seedar.
Nero kommer inte att göra dig lycklig.....
PS. Du borde läsa FAQ'n, står en hel del bra saker där.....
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
IMGburn har inte heller gjort mig lycklig. brännt bort 2 skivor och CloneCD får jag inte igång. det står att utvärderingsperioden har gått ut, spelar ingen roll även fast jag försöker cracka det.
Är den på piratbukten med crack då?
har läst FaQ men kunde inte göra någonting då IMGburn krånglar och jag får inte igång CloneCD.
hittade en ny CloneCD-Torrent, och den funkade!
har inte prövat bränna men det ska väl gå, vart ställer jag in booktype och vilken ska jag ha?
Last edited by Mitchi; 2007-11-04 at 16:47.
Du kan inte ställa in booktype i CloneCD.... å det behövs inte om du inte har ett riktigt gammalt firmware.
Vill du ändå ställa om booktype så är det DVD-ROM du ska ställa in den på.
Kan göras med ett externt program, t.ex. DVD BitSetter
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
okej men jag tog nytt firmware för några dar sedan så det ska väl funka.
Tack så mycket av alla!
brännde ett spel nu. Min fjärde skiva så fick jag ett spel att funka. men problemet är att det inte funkar som det ska. Det laggar hela tiden. små hack som är så fruktansvärt störande. varje gång det händer nåt på skärmen så laggar det. Är det någon som har haft liknande problem? eller vet vad jag ska göra? har brännt i 6x på verbatim i CloneCD. Är hastigheten för snabb eller för låg? för boxen låter inte allas lika mycket som den brukar.
kör du slow firmware?
Bookmarks