ja man tabbade sig ju lite när man satt och lödde.. så jag letar med ljus och lykta vart man kan köpa en ny signalprocessor cxd3098q . någon som vet ?
snälla please
ja man tabbade sig ju lite när man satt och lödde.. så jag letar med ljus och lykta vart man kan köpa en ny signalprocessor cxd3098q . någon som vet ?
snälla please
Vi kan löda/klippa bort det mesta från våra skrotade ps2 för c:a 200:- + c:a 60:- frakt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
gu va gott.. då skulle jag behöva en sådan...
du kan sicka till
markus schneberger
lillegårdsvägen 11a
54142 skövde
btw. det är en v14 jag har..men det kanske inte spelar så stor roll..
inte intressant längre.. då hela moderkortet behöver bytas ut..
vad kostar ett moderkort som funkar ?
mvh markus
Beror på vad vi har liggande :-)
Sista kortet är dyrare än ett vi har 20st av :-)
Vilken ps2 modell?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det är en 74005 men ett v12-13 borde väll också funka iochmed att jag har en fungerande laser..då slipper man väl även problemet med att lasern kanske skulle pajjasom dom gör på v12rna..
eller tänker jag totallt fel där
kan även tänka mig att köpa en slim där laser är trasig på.. om det sänker priset en del genom att ni slipper skruva isär den..
tja.. hur gick det med detta ?
Bookmarks