då min ex vän skulle löda en maximus v79 key på min dvd drive me det enda han fixa va å cutta ledningarna man ska löda fast den på
så nu undrar jag ifall det går å rädda drivern eller få nyckeln ur den
då min ex vän skulle löda en maximus v79 key på min dvd drive me det enda han fixa va å cutta ledningarna man ska löda fast den på
så nu undrar jag ifall det går å rädda drivern eller få nyckeln ur den
kan inte har ingen kamera...men det finns inte mycket kvar..typ en "grop" bara kanske anv han en skärbrännare?
det röda står för det som är borta
Last edited by Förvirrad; 2007-11-04 at 20:12.
vad i hela friden :S
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
är det hål rakt igenom där det röda fältet är?
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
nej men det finns inga trådar kvar vad jag ser
varför gör folk saker som de inte har en aning om? suck..
är han din "ex vän" pga detta eller?
Du "måste" ta en bild på eländet, i avskräckande syfte...
ja han är min x vän nu för tiden x vän med en tand mindre + snyggt blåöga.
men det löser ju inte mitt problem finns det något att göra?
jag hoppas verkligen inte att du säger upp en vänskap för att någon försöker hjälpa dig med din xbox, men misslyckas.. samt slå ut en tand är ganska mer kostsamt än en xbox..
När någon säger till mig att han kan jälpa mig å att han gjort det här flera gånger och att det är en baggis å jag köper mig en passkey för 300 och han dödar min box så pass att det kommer att kosta mig 1700:- (2000:- till sammans) för att psx ska kirra den då blir jag LITE sur men när han dessutom vägrar betala för skadan och sedan säger att jag får skylla mig själv då ser jag rött kanske e det bara jag men när folk ljuger och försöker att lura mig så blir jag arg..!!!
ni var aldrig kompisar.
lycka till med xboxen.
Verkar som det finns möjlighet att löda direkt på SST chippet, lämna det till någon som kan ta bort epoxyn utan att förstöra ledningarna.
Gissar att det är lite pillrigt men absolut inte omöjligt, kanske tillochmed lite roligt
Tippar på att det kan kosta ca 800:- att fixa , hos mig iallafall.
Gissar att PM i forumet är borttaget för att försvåra kontakter mellan användare som vill byta tjänster ..... eller ?
/Gemet
När jag "hjälper"(jobbar gratis) en del vänner med sina xboxar/wii/whatever så gör jag det klart och tydligt för dem att ingen garanti följer eftersom det hela är ren välgörenhet.
Jag menar, om jag råkar sabba en polares ps2, när jag chippar den gratis, ska jag stå och betala honom för reparation:
"Oh, tack för att jag får chippa din ps2, här har du 800 för besväret att låta mig chippa den"
Nu skulle jag ju aldrig misslyckas med en ps2 chippning, men ni fattar tanken
Om du slog ut en tand på honom, och gav han ett blåöga, så hoppas jag verkligen att han återgäldar den tjänsten....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks