Tjena:P jag råkade droppa mitt psp batteri in i filmjölken vid frukosten... undrar om man vågar stoppa in den i pspn och pröva? jag kommer nog köpa ett nytt batteri endå men äh tänkte kanske fungerar:P
Tjena:P jag råkade droppa mitt psp batteri in i filmjölken vid frukosten... undrar om man vågar stoppa in den i pspn och pröva? jag kommer nog köpa ett nytt batteri endå men äh tänkte kanske fungerar:P
Nog skulle det vara lungt om du bara sköljde av det och lät det torka ordentligt ... Kan inte mer än bara hända ingenting och du får lov att köpa ett nytt...
Btw hur gör man för att lyckas tappa ett batteri i filmjölken??? Du borde nästan få nåt sorts pris
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Skölj av och torka, vänta en dag tills det torkat och ta en multimeter och se om den ger ström över huvud taget, annars hade jag nog låtit bli att prova
En kortis när PSP enheten laddar är inge vidare för enheten o då kan det vara värt ett nytt batteri för en tvåhundring eller så.
Olyckor händer så lätt men här får ni en kul historia:
Ja jag undrade en gång för länge sedan hur en kund kunde lämna in sin gamla gråa Playstation enhet till mig på PSXCare och säga att den var "Vattenskadad" o sen då jag frågade hur den kunnat bli det förklara att hans hund "Schäfer" som han hade med in i butiken hade pissat på den
Sen hade han mage att bli sur på mig då jag gick ut i städskrubben o tvättade mina händer o tog på mig handskar o packade ned enheten i en ny plastpåse och lämnade den på disken o sade att jag hoppas att hunden klarade sig och han kontrade med att säga: "Om jag inte hade sagt att hunden pissat på den hade du fixat den då."
Jag kontrade med att om han hade varit ärlig från början hade jag nog övervägt att reparera den iförd handskar och med plastpåsar på mitt lödbord faktiskt, men det hade kostat en liten slant o jag hade inte rengjort enheten mer än jag kunnat, alternativt tagit extra betalt för att försöka tvätta med sprit.
*Synd på spriten
Så just vad folk tänker med ibland har jag alltid undrat *skratt*
Last edited by Pendragon; 2007-11-05 at 18:23.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
min morsa snubbla över mitt playstation 2 så hårdisken med alla spel flög ut å sen rasade dvd spelaren med ner på golvet,som tur är gick INGET sönder
ovanligt hemm hos mig kan jag säga
Din morsa gick inte sönder heller? Lät som en våldsam krasch...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
AHAHHAHAA nej hon är fan gjord av sten, fast snäll
Bookmarks