Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Psp filmjölk

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    69
    Respekt
    18

    Psp filmjölk

    Tjena:P jag råkade droppa mitt psp batteri in i filmjölken vid frukosten... undrar om man vågar stoppa in den i pspn och pröva? jag kommer nog köpa ett nytt batteri endå men äh tänkte kanske fungerar:P

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Nog skulle det vara lungt om du bara sköljde av det och lät det torka ordentligt ... Kan inte mer än bara hända ingenting och du får lov att köpa ett nytt...
    Btw hur gör man för att lyckas tappa ett batteri i filmjölken??? Du borde nästan få nåt sorts pris
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Btw hur gör man för att lyckas tappa ett batteri i filmjölken??? Du borde nästan få nåt sorts pris
    Skölj av och torka, vänta en dag tills det torkat och ta en multimeter och se om den ger ström över huvud taget, annars hade jag nog låtit bli att prova
    En kortis när PSP enheten laddar är inge vidare för enheten o då kan det vara värt ett nytt batteri för en tvåhundring eller så.

    Olyckor händer så lätt men här får ni en kul historia:
    Ja jag undrade en gång för länge sedan hur en kund kunde lämna in sin gamla gråa Playstation enhet till mig på PSXCare och säga att den var "Vattenskadad" o sen då jag frågade hur den kunnat bli det förklara att hans hund "Schäfer" som han hade med in i butiken hade pissat på den

    Sen hade han mage att bli sur på mig då jag gick ut i städskrubben o tvättade mina händer o tog på mig handskar o packade ned enheten i en ny plastpåse och lämnade den på disken o sade att jag hoppas att hunden klarade sig och han kontrade med att säga: "Om jag inte hade sagt att hunden pissat på den hade du fixat den då."
    Jag kontrade med att om han hade varit ärlig från början hade jag nog övervägt att reparera den iförd handskar och med plastpåsar på mitt lödbord faktiskt, men det hade kostat en liten slant o jag hade inte rengjort enheten mer än jag kunnat, alternativt tagit extra betalt för att försöka tvätta med sprit.
    *Synd på spriten

    Så just vad folk tänker med ibland har jag alltid undrat *skratt*
    Last edited by Pendragon; 2007-11-05 at 17:23.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    69
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Nog skulle det vara lungt om du bara sköljde av det och lät det torka ordentligt ... Kan inte mer än bara hända ingenting och du får lov att köpa ett nytt...
    Btw hur gör man för att lyckas tappa ett batteri i filmjölken??? Du borde nästan få nåt sorts pris
    yes jag har gjort så ska vänta tills imorgon annars skiter jag i det köper nytt:P
    jaadu lyckas o lyckas jag satt och käkade frukost och kollade på Heroes mitt batteri lock hade losnat så batteriet bara ploppa ur

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    69
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Olyckor händer så lätt men här får ni en kul historia:
    Ja jag undrade en gång för länge sedan hur en kund kunde lämna in sin gamla gråa Playstation enhet till mig på PSXCare och säga att den var "Vattenskadad" o sen då jag frågade hur den kunnat bli det förklara att hans hund "Schäfer" som han hade med in i butiken hade pissat på den

    Sen hade han mage att bli sur på mig då jag gick ut i städskrubben o tvättade mina händer o tog på mig handskar o packade ned enheten i en ny plastpåse och lämnade den på disken o sade att jag hoppas att hunden klarade sig och han kontrade med att säga: "Om jag inte hade sagt att hunden pissat på den hade du fixat den då."
    Jag kontrade med att om han hade varit ärlig från början hade jag nog övervägt att reparera den iförd handskar och med plastpåsar på mitt lödbord faktiskt, men det hade kostat en liten slant o jag hade inte rengjort enheten mer än jag kunnat, alternativt tagit extra betalt för att försöka tvätta med sprit.
    *Synd på spriten

    Så just vad folk tänker med ibland har jag alltid undrat *skratt*
    haha sjukt altså jag har en polare som tappade sin mobil i toaletten han tog upp den och rengjorde den sen så sålde han den dagen efter tydligen lite tragiskt för den nya köparen och fult utav polarn hmm..

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
    haha sjukt altså jag har en polare som tappade sin mobil i toaletten han tog upp den och rengjorde den sen så sålde han den dagen efter tydligen lite tragiskt för den nya köparen och fult utav polarn hmm..
    Antar att din polare inte berättat vad som hänt med mobilen heller
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
    haha sjukt altså jag har en polare som tappade sin mobil i toaletten han tog upp den och rengjorde den sen så sålde han den dagen efter tydligen lite tragiskt för den nya köparen och fult utav polarn hmm..
    Morsan tappade en gammal panasonic telefon i en skurspann :v:
    Den blev rätt cool sen för displayen var randig
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    36
    Respekt
    17
    min morsa snubbla över mitt playstation 2 så hårdisken med alla spel flög ut å sen rasade dvd spelaren med ner på golvet,som tur är gick INGET sönder
    ovanligt hemm hos mig kan jag säga

  9. #9
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Din morsa gick inte sönder heller? Lät som en våldsam krasch...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  10. #10
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    36
    Respekt
    17
    AHAHHAHAA nej hon är fan gjord av sten, fast snäll

Liknande diskussioner

  1. psp slim vs psp tjock
    By swifter in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 09:47
  2. Sugen på PSP, men vad ska man ha nu då?
    By Bj0k in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 11:25
  3. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48
  4. Nybörjare till PSP, vad kan man göra?
    By zarenpojken in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 14:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •