Hej!
Tänkte köpa PlayStation Portable - Value Pack - Custom firmware 3.71 (med 1.5 kernel). Jag har dock några frågor innan..
Klarar enheten nerladdade spel från USA och japan?
Vad ingår i paketet? ingår minneskort? isf hur stort?
Tack på förhand!![]()
Hej!
Tänkte köpa PlayStation Portable - Value Pack - Custom firmware 3.71 (med 1.5 kernel). Jag har dock några frågor innan..
Klarar enheten nerladdade spel från USA och japan?
Vad ingår i paketet? ingår minneskort? isf hur stort?
Tack på förhand!![]()
Står ju på sidan
Det står också att den är slut o vem vet om PSXCare kan få tag på sådana nu, det har varit lite slut på dem faktiskt sedan Slim kom på marknaden.PlayStation Portable - Value Pack - Custom firmware 3.71 (med 1.5 kernel)
PlayStation Portable basenhet med minneskort, hörlurar, carry case, fjärrkontroll, demo-skiva, skärmduk.
Mer information...
Slut på lager, 5-10 dagars leveranstid
Vårt pris: 2495:-
http://www.psxcare.com/section.php?xSec=98
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Glöm valuepack. Men vi har några basepack kvar i lagret.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det står även olika firmware versioner...
PSP:n kommer med Custom Firmware 3.52 installerat?
Hoppas det är fel och att den kommer med 3.71.
Vad menas med 1.5 kernel?
Någon som kan svara?![]()
1.5 kernel = behövs för äldre homebrew som inte uppdaterats på länge
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad menas med PSX psp?
Som tex Tekken_3_PAL_PSX_PSP-EXTRAS.
När behöver man en emulator och vilken ska man ha i så fall?
vad är devhook? och behöver man det om man har custom firmware?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks