iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Snart kommer man kunna använda de kommande 16 gigg-korten det blir grymt!
Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
Firmware: CFW v3.80 M33-5
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy
PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
/ Pendragon
Men du måste ju ha en jä**a massa GB minneskort som ligger och skräpar :P
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
hehe, om man tänker efter vilka enheter som använd MS duo, så är de inte så konstigt ändå:P
Själv har jag ägt, P800, P910, P990, W800 etc. Det blir lätt att man köper på sig ett par då alla kör med samma modultyp
Så hitta en sticka för att göra det magiska kortet va inte så lurigt
har nog en 10 olika kort totalt
Sen råkar de vara lätt att fylla PSP med Iso och film
<<Det är ju gött med sånna folk på sånna här ställen, så vi klagar inte
Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy
PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX
Bookmarks