Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Ska wii konsolen ha en sensor bar?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    Ska wii konsolen ha en sensor bar?

    Fick hem vår nya wii konsol idag. Fast vi får inte våra handkontroller att fungera. Dom lyser men det händer inget på tv:n.

    Sen läser ja vad som ska följa med o ser något som heter sensor bar??? Det finns ingen sådan i lådan. En avlång grå sak.

    För i så fall så vill ja skicka tillbaka hela skiten o få en komplett låda med ALLT innehåll! Sånt här gör mig jävligt förbannad!!!

    m.v.h Riktigt irriterad kund i så fall!

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2006
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    163
    Respekt
    18
    Om du ändå vill lira, ställ ett par värmeljus framför TV:n, funkar lika bra.
    Sen är det som sagt riktigt dåligt att du inte fått alla grejer med när du köpte den...

    Hoppas det löser sig.

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Jo vi känner oss riktigt lurade!!! Det följde inte med en lång grå sensor bar! Säljaren sålde konsolen till oss för den var returnerad från kund. Använd bara 2 ggr. Men den skulle vara komplett o inga märken.

    Vi kan ju inte spela! Kontrollerna lever ett jäkla liv på tv:n. Ska ringa dom imorgon. Antingen skickar dom en sensor bar lr kompenserar oss med en helt ny!

    Frustrerad o känner oss lurade!

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2006
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    163
    Respekt
    18
    Precis, se till att få en sensorbar skickad bums, det är det minsta du kan begära.

    Ang spelandet vill ni absolut lira idag utan sensor bra så tänd ett par värmeljus och ställ dom vid framför TV:n (På TV bänken), samma funktion Hoppas det löser sig med sensorbaren imorrn.

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Kommer absolut begära retur, o kompensation! Dom får skicka en ny komplett det här gjorde oss riktigt frustrerade som sagt känner oss lurade!!! Säkert en miss. Men ändå!

    Ska prata med dom imorgon! Suck såg man fram emot helgen o så händer något sådant här!

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Fick svar från supporten dom kommer att skicka en sensor bar plus hållare. Även batterier som saknades! Manualer finns det tydligen inga på engelska som inte va med.

    O idag har vi lirat wii för första gången med värme ljus o det funkade! Längtar tills vår sensor bar kommer så det känns helt hundra! Dom har bra support på psxcare trots allt! Fela kan alla göra... Kanske har varit lite hård i min kritik men när man längtar efter något som är komplett så blir man lite små grinig när det inte är som det ska...

    Tack psxcare för supporten! O sry om ja gick på lite hårt med trådar o div. mail!

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Dom har bra support på psxcare trots allt! Fela kan alla göra...
    Jo, shit happens, man kan aldrig bli av med alla fel. Det viktiga är hur man hanterar dem.

    Själv kan jag som kund uppleva att jag känner mig mer nöjd med en leverantör som hanterar ett uppkommet misstag på att bra sätt än med en leverantör där allt "bara funkade". Det märks liksom mer när de bryr sig än när det bara funkar.

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Hehe, jag är sugen på att kommentera behovet av att skicka den mängden emails, msn meddelanden och foruminlägg som jag fick pga en saknad grej i ett paket men låter det stanna här. Jag hoppas du fick det som saknades i din brevlåda igår, jag lade fram det för packning i måndags iaf.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Fick det i måndags o vi blev väldigt tacksamma för eran snabba respons på missen. Det som gör att något sådant här förstärks är nog att det är rätt opersonligt att beställa något via msn som vi gjorde.

    Får man en personlig kontakt så vet man lite mer var vederbörande står till sin personlighet o ansvars känsla. Vi målade nog fan mer på väggen än vad vi hade gjort om vi träffats i butiken. Tack för er goda o snabba support! Inte värt någon negativ kritik alls! Lika god o bra som era konsoler ni säljer!

    Tack m.v.h Fam Forsdal

Liknande diskussioner

  1. Hur man flashar nästan allting på 3.03 OE & 3.10 OE
    By Nicla7 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 16:45
  2. Ska köpa min wii idag
    By mattias80 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 14:23
  3. Wii online ?
    By Tr0llet in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 23:18
  4. Mitt Wii ejectar inte i stående läge!
    By bareba in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 21:25
  5. Vilket chip till wii är bäst på marknaden?
    By guchi in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 19:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •