Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: lite puckat eller mycket döm själva

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    36
    Respekt
    17

    lite puckat eller mycket döm själva

    tjena alla,ni har för det första varit jävligt hjälpsamma med svar etc och det är jag tacksam för,men med risk att förlora all repsekt måste jag bara fråga er: jag undrar följande. Kan jag updatera mitt psp med det nyaste orginal firmwaret om jag först startar psp och går in på settings grejer (selsect knappen tror jag det e va?) och välja sony orginal firmware eller vad det nu står.... eller brickar jag psp'et helt då? vill gärna ha funktionen att fiffla med ps3an via psp,n alltså sätta på den mm. eller finns det nåt annat alternativ? som att nergradera firmwaret eller ppgradera det (custom alltså)
    hoppas ni förstod vad jag menade med detta


    hoppas ni inte skrattar arslet av er men ajg vill gärna veta

    tacksam för svar

    mvh/soundwave

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Om jag var du skulle jag vänta på att dom ps3 funktionerna kom till custom firmware... :-)
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    36
    Respekt
    17
    ok så dom kommmer komma till custom alltså? och är det svårt för mig att upp/nergradera firmwaret? måste jag gå å betala psxcare för detta eller är det nåt jag kan göra själv? psxcare fixade mitt firmware till custom så den är redan custom

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av soundwave Visa Inlägg
    ok så dom kommmer komma till custom alltså? och är det svårt för mig att upp/nergradera firmwaret? måste jag gå å betala psxcare för detta eller är det nåt jag kan göra själv? psxcare fixade mitt firmware till custom så den är redan custom
    Antingen hittar du en polare som kan göra om sitt batteri + ett minneskort till Pandora eller så skickar du in den till PSXCARE för 300 kr + 150 kr i returfrakt sen kan du uppgradera den med Custom själv hemma enkelt bara du kan läsa instruktioner på engelska o följa alla steg till pricken utan att hoppa från steg 1 direkt till steg 8 bara för att du tror det går fortare
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Skivor eller xbox:et?
    By berget in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 22:46
  2. Hjälp snälla Hansis! eller någon annan
    By omar_ahmad in forum Nintendo DS
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 18:21
  3. X-Ecuter LITE 2.3 eller 2.3b?
    By G_Blom in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-07, 10:06
  4. X-Ecuter Lite eller PRO?
    By Unregistered in forum X-ecuter 2 PRO support
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-06-28, 17:24
  5. xecuter2 pro säljes eller bytes mot lite
    By xboxnisse in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-18, 22:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •