Sida 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Visar resultat 31 till 60 av 71

Diskussion: Assassins Creed??

  1. #31
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Tumla Visa Inlägg
    Någon som har Ixtreme 1.0 och har testat att spelet funkar?
    Har du 1.0?
    Det funkar på iXtreme 1.2 och på äldre Xtreme-firmware. Så det funkar säkert på 1.0 också.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  2. #32
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    23

    problem

    undrar 2 saker det ena är kör assasin creed sen dyker det upp att jag bör rengöra skivan, kör verbatim , vad bör man bränna i för hastighet o vilket program....likaså timeshift hackar och strular....brände dessa i 2,4 x jag har 1.2 samsung
    t.e

  3. #33
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    CloneCD i 4X funkar för mig....
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  4. #34
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    91
    Respekt
    19
    Jag hade ett uppehåll över sommaren och installerade inte vår-uppdateringen förrän förra veckan. Är det bara här det känns som att uppdateringen gjorde det svårare att läsa nya spel? Eller kan det vara en dålig Verbatim-spole?

  5. #35
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Jag körde IMGburn och 4x med min pioneer brännare. Skiva: Verbatim

    Fungerade klockrent 1:a ggn sen när jag skulle köra det 2:a efter ett annat spel så hade jag bara XBOX ikonen framme inget hända, fick starta den en extra gång innan den kom igång. Så nu verkar det fungera peppar peppar.

  6. #36
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    23

    ok

    Citat Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
    CloneCD i 4X funkar för mig....


    ska prova clone cd sen, men kanske är så oxo att vissa spel som läggs ut inte alltid är 100 % heller
    t.e

  7. #37
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av BOZZIO Visa Inlägg
    undrar 2 saker det ena är kör assasin creed sen dyker det upp att jag bör rengöra skivan, kör verbatim , vad bör man bränna i för hastighet o vilket program....likaså timeshift hackar och strular....brände dessa i 2,4 x jag har 1.2 samsung
    Bränn i CloneCD 4x, jag har samma som dig. hade problems om dig. när jag brännde 6x så laggade det. när jag brännde 2x,4x så fungerade det inte överhuvudtaget. 4x går som klockan.

  8. #38
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    det gör också spelet lite mer utmanande.. speciellt för folk som har vanan att döda 2 fiender, spara, gå 10 meter, döda en, spara.. osv..
    aa men det är ju så kul när 360:t hänger sig hela jävla tiden. speciellt under en checkpoint laddning. tror föresten det blir automatisk checkpoint varje gång du går till assasins snuben i varje stad.

  9. #39
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    33
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
    aa men det är ju så kul när 360:t hänger sig hela jävla tiden. speciellt under en checkpoint laddning. tror föresten det blir automatisk checkpoint varje gång du går till assasins snuben i varje stad.
    Ne det blir det inte, har du varit där en gång sen går du dit igen så frågar han dig hur det går bara.. blir som ingen "film" sekvens

  10. #40
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av fjeddy Visa Inlägg
    Ne det blir det inte, har du varit där en gång sen går du dit igen så frågar han dig hur det går bara.. blir som ingen "film" sekvens
    det hänger sig varje gång det ska ladda fram en uppdraget typ. skitstörande.

  11. #41
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    18
    Nån som vet om man kan "trycka" bort filmsekvenserna?? Håller på att spela om,det är riktigt drygt att se alla otroligt långa tråkiga sekvenser från labbet

  12. #42
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    18
    asså, jag ska döda min andra snubbe. men när jag ska få uppdraget så hånger det sig...eller så kommer det upp "disc unreadable" någon som har samma problem? och den är skitren, inga repor eller nåt...

  13. #43
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    42
    Respekt
    17
    En fråga. Har ni connectat till Xboxlive och registerad de gamerscore ni har fått? Alltså... för spelet har ju inte släppt än i marknaden. Rädd för ban

  14. #44
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    kingrobin: Finns ingen anledning till varför de skulle banna folk som får tag på spelet tidigt. Vissa privatpersoner har redan fått sina retail-spel hemskickade t.o.m.

  15. #45
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    42
    Respekt
    17
    Wow that's a relief! För nu har jag också Mass Effect ^^ vilket släpps den 20:e november...

  16. #46
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    18
    vet någon om det går att bränna ut en ny skiva och använda samma sparfiler? det är ju själklart samma torrent.

  17. #47
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
    vet någon om det går att bränna ut en ny skiva och använda samma sparfiler? det är ju själklart samma torrent.
    Samma spel = samma sparningar.

  18. #48
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    33
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av kingrobin Visa Inlägg
    En fråga. Har ni connectat till Xboxlive och registerad de gamerscore ni har fått? Alltså... för spelet har ju inte släppt än i marknaden. Rädd för ban
    Alltså.. spelet skickas ju ut till affärer och annat innan det släpps...
    Kan ju va i affärer redan 1 vecka innan det släpps.
    Hur tror du det kommer ut på internet?

    Någon som tar hem en kopia och lägger ut, sen kan vi tanka.

    Sen har dom ju ett release datum som dom släpper spelet på marknaden, men det finns ju som redan ute dom trycker ju inte upp spelen på release dagen.

  19. #49
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Hej
    Får ni en uppmaning att göra en uppdatering första gången ni skall spela ?

    Mvh/Anderz3

  20. #50
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    23
    Ja, men mitt problem är dirty disc
    t.e

  21. #51
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Ni som fått igång spelet:
    Har ni varit tvungna att göra uppdateringen ?

  22. #52
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Vet inte om man var tvungen att göra updateringen, var ju bara att installera å börja spela.. testade aldrig utan att göra det..

  23. #53
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Jag körde update och det funka fint.
    Men har problem med unreadable disc, ska göra en ny skiva i 4x och se om det blir skillnad. /Niklas

  24. #54
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    159
    Respekt
    18
    var ska man efter att man har dödat dem tre först "bossarna" ?

  25. #55
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av xepez Visa Inlägg
    var ska man efter att man har dödat dem tre först "bossarna" ?
    http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html

    men det är roligare utan guiden.. men känns ju rätt trist att springa runt i timmar eller rida på den där jävla hästen runt, runt..

  26. #56
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av nipokledo Visa Inlägg
    Jag körde update och det funka fint.
    Men har problem med unreadable disc, ska göra en ny skiva i 4x och se om det blir skillnad. /Niklas
    BOZZIO: Ja, men mitt problem är dirty disc

    Jag har brännt med CloneCD i 4x och jag får också dirty disc. nu vågar jag nog inte bränna ut igen. Jag får när man ska börja på andra mördningen, när man går till den där gubben som ger uppgifterna. någon mer som har problem där? vad ska jag göra åt det här? vill spela!

  27. #57
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
    BOZZIO: Ja, men mitt problem är dirty disc

    Jag har brännt med CloneCD i 4x och jag får också dirty disc. nu vågar jag nog inte bränna ut igen. Jag får när man ska börja på andra mördningen, när man går till den där gubben som ger uppgifterna. någon mer som har problem där? vad ska jag göra åt det här? vill spela!
    Jag har samma problem. jag har brännt med CloneCD 2,4x har varit problem under spelets gång och dåochdå kommer "this disc is unreadable" efter att startat om ett par gånger funkar det till slut. Men när jag kommit en bit in i spelet när man får en häst kommer samma problem igen och det funkar inte alls.
    Samma händer när jag bränner i img-burn 2,4x.
    Provade även att bränna CloneCD i 4x då funkade det inte att starta ens.

    Är det någon som haft dom problemen och löst dem??

  28. #58
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Wonet Visa Inlägg
    Jag har samma problem. jag har brännt med CloneCD 2,4x har varit problem under spelets gång och dåochdå kommer "this disc is unreadable" efter att startat om ett par gånger funkar det till slut. Men när jag kommit en bit in i spelet när man får en häst kommer samma problem igen och det funkar inte alls.
    Samma händer när jag bränner i img-burn 2,4x.
    Provade även att bränna CloneCD i 4x då funkade det inte att starta ens.

    Är det någon som haft dom problemen och löst dem??

    Jag hade exakt samma problem men jag byte firmwire till Samsung Extreme 1.3 och allt fungerar perfekt nu. Assassins Creed funka också kanonbra.
    /Niklas

  29. #59
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av Wonet Visa Inlägg
    Jag har samma problem. jag har brännt med CloneCD 2,4x har varit problem under spelets gång och dåochdå kommer "this disc is unreadable" efter att startat om ett par gånger funkar det till slut. Men när jag kommit en bit in i spelet när man får en häst kommer samma problem igen och det funkar inte alls.
    Samma händer när jag bränner i img-burn 2,4x.
    Provade även att bränna CloneCD i 4x då funkade det inte att starta ens.

    Är det någon som haft dom problemen och löst dem??

    hade samma fel men gäller o ha rätt fungerande release o pal jag hade brännt tidigare utgåva som ej fungerade, tror det är största prb et annars kör jag i img burn eller xboxcreator i 2,4 gånger har oxo uppdaterat min firmware i pioneer brännaren funkar bra nu.
    t.e

  30. #60
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Tänkte bränna mitt första 360 spel nu ikväll när jag får hem min
    Pioneer DVR-112 DVD±RW 18x DL tillsammans med Verbatim DVD-R DL 8.5Gb 4x

    Blir till o försöka med Assassins.Creed.PAL.X360-Allstars ... vad tror ni? behöver jag uppdatera FW i brännaren om den är helt ny? Fick BOXEN flashad igår så den antar jag är av senaste FWn där.

    Sedan.. IMGburn eller CloneCD ? vad sägs?

Sida 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •