Såg jag rätt på ABGX.Net???
Har Assassins kommit ut ?
Nån som kan styrka detta?
Såg jag rätt på ABGX.Net???
Har Assassins kommit ut ?
Nån som kan styrka detta?
Stämmer...
Assassins.Creed.PAL.X360-Allstars
Allstars present :
Assassin's Creed (c) Ubisoft
.. iNFOS :
Rel.Date.: 11/10/07
Platform.: X360
Genre....: Action
Source...: PAL
Languages: Multi
Format...: .dvd
Size.....: 1 DVD
.. gAME iNFOS :
The first game in the Assassin?s Creed franchise is set in 1191 AD, when
the Third Crusade was tearing the Holy Land apart. Shrouded in secrecy and
feared for their ruthlessness, the Assassins intend to stop the hostilities
by suppressing both sides of the conflict. Players, assuming the role of the
main character Altair, will have the power to throw their immediate environment
into chaos and to shape events during this pivotal moment in history.
- Allstars
tankar redan ner det....jävligt nice söndag!!! :-)
Underbart!!!!
Finns på TL men kom igång lite sent så jag kommer inte kunna spela det förräns imorgon. Dessutom går det ovanligt segt för TL. Tittar man på seed/leech stats så är det rätt galna siffror:
Dock tycker jag den här tråden platsar i speldelen.Seed Leech
122 1,431
edit:
felstavning
Last edited by razor1394; 2007-11-11 at 02:37.
Fan va surt att båda mina xboxar är trasiga & är i tyskland JUST NU! FAn fan fan ;D
Bara två tidningar hittils, men 98%!!!
http://www.gamerankings.com/htmlpage...assins%20creed
Ska man tro allt som skrivits om spelet innan, så lär det ju bli ett par sköna spel timmar 98% låter ju fint
Sitter med en öl och en påse chips framför Bitlord och räknar ned Verbatimén ligger i start läge.
Last edited by Itchi; 2007-11-11 at 02:48.
Assassins.Creed.PAL.X360-Allstars
Någon som kan conferma att det funkar?
Tycker att det är märkligt att releasen ligger på 6.6GB när utvecklarna sa att de hade problem att få in det på en DVD9. Ska bränna den snart.
Dom kanske löste det :P
Tydligen så fungerar det ju iaf.
Ska bränna ut det nu.
Allt är så himla larvigt egentligen. Anledningen till att de tydligen inte skulle få in allt på en DVD9 var pågrund av att alla länder som Spanien, Frankrike, Tyskland osv inte kan anpassa sig och lära sig engelska ordentligt. Nu verkar det dock som spelet är multi trots allt så de måste ha bantat på någonting annat. Synd...
Aja spelet är rätt grymt och grafiken är superb. Jag är dock inte så superimponerad.
spanska är väl ett av de större gångbara internationella språken, franska kan diskuteras, men tyskar vet vi redan hur de är .
språksaken är inte så konstig igentligen.. de är lite bortskämda, det duger inte enbart med sub utan allt måste dubbas också..
lite *OT* men är bara tvungen.. det påminner också om alla svenskar som skriker efter en swesub efter varje ny film.. serie.. etc..
Funkade inte för mig :S kom till 51% i imgburn sen fick jag nå felmeddelande :/
Tog sista DL skivan oxå, är så äckligt arg nu!
Trodde inte spelet skulle starta för mig.
Brännde ut det, sen när jag startade spelet så läste den skivan i 2min innan spelet startade :O
Men nu är det igång iaf..
Få testa att ladda hem det igen då, annars har jag ingen aning om hur man kan fixa det..
funkar det bra? ngt freezelagg lr fryser det sig helt? är det på engelska? ngra buggar?
Last edited by xepez; 2007-11-11 at 21:24.
rwik: du behöver inte ladda hem det igen, bara för att bränningen misslyckades.
flera av mina spel har stängt av sig på 40-50% men sen har ja bränt igen då fungera det.
xepez: Det fungerar sperb, jag har inte kännt något fryslagg eller något annat.
Det är på engelskt tal (ingen text), inte hittat några buggar.. kanske är för jag inte sökt några
Men riktigt roligt spel
har inte fattat riktigt hur man sparar ... :O någon som vet?? :P
hehe, jo sant att det blir mer utmanande, men jobbigt om det dyker upp något du måste göra sen kan du inte spara utan måste stänga av :P
Men men, smällar man får ta.
Spelet i sig är ju nice.. dock känns det lite som man gör samma saker.
Om man nu inte väljer att hoppa runt å döda massa folk etc :P
Det är ju fritt på så sätt, men du ska ju som ta reda på fakta, gå till scout points, snacka med "assassin dude" i staden för att sedan fixa "the real deal"
Men vägen dit är ju olika.
Men helt okey spel.
Nu funkar det, var helt enkelt att köra om bara Det var när den skulle byta från layer 1 till layer 2 som det blev bajs förra gången såg jag nu..
Riktigt rolig spel än så länge!
Någon som har Ixtreme 1.0 och har testat att spelet funkar?
Bookmarks