Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: LayerBreak: 2086912

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Exclamation LayerBreak: 2086912

    Är detta någon ny typ av layerbreak eller har jag laddat hem fel typ av spel? Har bränt ut många spel för några månader sen, fast alla 08 spelen som kom nu denna och förra veckan har bytt layerbreak, är det bara att chansa på att det funkar att bränna ut eller det är kört innan jag provat bränna?

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    Menar du dessa releaser:

    Nascar 08 PAL XBOX360-RANT
    WWE SmackDown vs RAW 2008 PAL XBOX360-SPARE

    ???

    Det låter skumt. Var laddar du ner ifrån?

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Har du en Pioneer 111D-brännare?
    Har läst på andra forum om folk som haft problem med att CloneCD switchar Layerbreak till 2086912 av nån anledning (trots att det står rätt i .dvd-filen).

    Lösningen i så fall verkar vara att installera om både brännaren + clonecd (du måste först avinstallera CloneCD och device drivern för brännaren)

    Har du öppnat dvd-filen med nån texteditor (t.ex. Notepad). Står det rätt i den?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  4. #4
    dragonslayer Guest
    Det beror på att du försöker bränna på DVD-R DL... där kan du inte specificera Layerbreak

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Själv bränner jag med imgburn, har bränt ca 35 spel och alla har fungerat klockrent. Eller det var ett spel som började hänga sig, PES6 men då var det en repa på skivan också. Jag har bränt alla höstens spel med den gamla layerbreaken, dock inte dom 2 du nämner.

Liknande diskussioner

  1. layerbreak?????
    By krilleman in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 23:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •