Kan man träna i spelet nånstans och hur i såfall??
Jag tyckte han sa nåt om nån "ring" men fattade inte riktigt
Kan man träna i spelet nånstans och hur i såfall??
Jag tyckte han sa nåt om nån "ring" men fattade inte riktigt
De menar nog "ringen" på slottsgården men jag kan ha fel.
Ja precis
Jag fattade inte att man var tvungen att vänta ett tag innan den funkade
jag har 2 problem det ena är antingen står det gör rent skivan i spelet eller ibland om jag ska starta om så kommer jag till konstig meny där det står to play this disc put it in a 360 console vad beror dessa saker på jag kör samsung extreme 1.2 och verbatim skivor bränner i xbox backupcreator 2,4 X har hänt flera skivor
t.e
ska prova det tack för svar
t.e
Kan ju även bero på brännaren och/eller skivorna BOZZIO använder...
Nån som vet om man kan "trycka" bort filmsekvenserna?? Håller på att spela om,det är riktigt drygt att se alla otroligt långa tråkiga sekvenser från labbet
Jag har pioneer IIId brännare med 1.19 firmware ska man uppdatera firmware till den eller och så kör jag verbatim skivor så det borde ju fungera har gjort det tidigare.
t.e
Prova ImgBurn och verbatim, jag fick oxå "cant read disc" när jag brände med CloneCd
Jag bränner alltid 2,4 i ImgBurn med Verbatim, det har
aldrig felat
Kolla på ABGX. net,,, där kan du kolla vilka releaser som funkar
Du kan bränna i flera olika program, jag föredrar ImgBurn med verbatim skivor i 2,4 (det har funkat varje gång)
Jag har också problem med dirty disc. Men det är fler som verkar ha det. vad ska jag göra? vill verkligen spela, ljudet laggar också lite. har brännt andra spel i 2,4X och 6X men dom har inte funkat överhuvudtaget. så 4x borde funka. men det gör det inte...
bra spel tycker jag.. lite tjatigt, med mycket repetitioner.. annars är det ok.. rätt långt ändå.. man klarar det inte på en dag om man ska göra alla torn, uppdrag och rädda folk.. frustation utlovas iaf.. blir riktigt förbannad på mongofolket som knuffar till en i fel läge.. helst när du är på uppdrag och har klarat 4/5 assinationer.. vakter kommer.. för att inte tala om tiggarna.. bara sånna här uppdrag kan ju ta timmar med en hög otur..
ja inte ska man väl klara ett spel på 1 dag det vore ju lite kort då
t.e
ja inte ska man väl klara ett spel på 1 dag det vore ju lite kort då
t.e
äntligen klarat det.. det blev en hel del mörda mot slutet.. ser fram emot en tvåa av detta spel.. hoppas det inte blir så "enformigt".. annars schysst spel..
vet inte om det e fel på mitt spel men frustrerad blir man. Är på memory block 4 där man ska till högkvarteret i damascus, jerusalem och acre o snacka o snacka med en snubbe. Har varit o snackat med gubben som finns där men sen är jag helt lost. Finns ju inga ikoner på kartan som indikerar vart jag skall ta vägen. Har varit i alla torn oxå o spanat. Är det ngt fel på spelet månne eller ska det vara såhär ni som kommit längre??
Last edited by Itchi; 2007-11-25 at 14:15.
kan ju vara memory block 3. menmen.. får testa eagle vision o se om det hjälper! tack iaf!
När man kommer så långt att man får välja lite vilka offer man ska ta så öppnas ju nya områden upp i städerna. Man får inga ikoner för att man inte kan något om stadsdelen, precis som när man först anländer till städerna. Leta upp ett torn och se dig om, sen klättra upp i nästa. Till slut hittar man folk med info och de ploppar upp som ikoner.
Bookmarks