Visar resultat 1 till 24 av 24

Diskussion: Assassins

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17

    Assassins

    Kan man träna i spelet nånstans och hur i såfall??
    Jag tyckte han sa nåt om nån "ring" men fattade inte riktigt

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    20
    De menar nog "ringen" på slottsgården men jag kan ha fel.

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Ja precis

    Jag fattade inte att man var tvungen att vänta ett tag innan den funkade

  4. #4
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    22

    problem

    jag har 2 problem det ena är antingen står det gör rent skivan i spelet eller ibland om jag ska starta om så kommer jag till konstig meny där det står to play this disc put it in a 360 console vad beror dessa saker på jag kör samsung extreme 1.2 och verbatim skivor bränner i xbox backupcreator 2,4 X har hänt flera skivor
    t.e

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av BOZZIO Visa Inlägg
    jag har 2 problem det ena är antingen står det gör rent skivan i spelet eller ibland om jag ska starta om så kommer jag till konstig meny där det står to play this disc put it in a 360 console vad beror dessa saker på jag kör samsung extreme 1.2 och verbatim skivor bränner i xbox backupcreator 2,4 X har hänt flera skivor
    bränn i 4x med clonecd. har samma läsare som dig och samma flash, hade även samma problem. jag lovar att det kommer funka.

  6. #6
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    22

    ok

    ska prova det tack för svar
    t.e

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    Kan ju även bero på brännaren och/eller skivorna BOZZIO använder...

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Nån som vet om man kan "trycka" bort filmsekvenserna?? Håller på att spela om,det är riktigt drygt att se alla otroligt långa tråkiga sekvenser från labbet

  9. #9
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    22

    problemen

    Jag har pioneer IIId brännare med 1.19 firmware ska man uppdatera firmware till den eller och så kör jag verbatim skivor så det borde ju fungera har gjort det tidigare.
    t.e

  10. #10
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Prova ImgBurn och verbatim, jag fick oxå "cant read disc" när jag brände med CloneCd

  11. #11
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Jag bränner alltid 2,4 i ImgBurn med Verbatim, det har
    aldrig felat

  12. #12
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Kolla på ABGX. net,,, där kan du kolla vilka releaser som funkar

    Du kan bränna i flera olika program, jag föredrar ImgBurn med verbatim skivor i 2,4 (det har funkat varje gång)

  13. #13
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    18
    Jag har också problem med dirty disc. Men det är fler som verkar ha det. vad ska jag göra? vill verkligen spela, ljudet laggar också lite. har brännt andra spel i 2,4X och 6X men dom har inte funkat överhuvudtaget. så 4x borde funka. men det gör det inte...

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    bra spel tycker jag.. lite tjatigt, med mycket repetitioner.. annars är det ok.. rätt långt ändå.. man klarar det inte på en dag om man ska göra alla torn, uppdrag och rädda folk.. frustation utlovas iaf.. blir riktigt förbannad på mongofolket som knuffar till en i fel läge.. helst när du är på uppdrag och har klarat 4/5 assinationer.. vakter kommer.. för att inte tala om tiggarna.. bara sånna här uppdrag kan ju ta timmar med en hög otur..

  15. #15
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    22
    ja inte ska man väl klara ett spel på 1 dag det vore ju lite kort då
    t.e

  16. #16
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    22

    Red face

    ja inte ska man väl klara ett spel på 1 dag det vore ju lite kort då
    t.e

  17. #17
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Kolla på ABGX. net,,, där kan du kolla vilka releaser som funkar

    Du kan bränna i flera olika program, jag föredrar ImgBurn med verbatim skivor i 2,4 (det har funkat varje gång)
    ok tack ska kolla o prova
    t.e

  18. #18
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Mitchi Visa Inlägg
    Jag har också problem med dirty disc. Men det är fler som verkar ha det. vad ska jag göra? vill verkligen spela, ljudet laggar också lite. har brännt andra spel i 2,4X och 6X men dom har inte funkat överhuvudtaget. så 4x borde funka. men det gör det inte...


    tror det handlar om att bränna rätt spel oxo
    t.e

  19. #19
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    äntligen klarat det.. det blev en hel del mörda mot slutet.. ser fram emot en tvåa av detta spel.. hoppas det inte blir så "enformigt".. annars schysst spel..

  20. #20
    Registrerade
    May 2002
    Från
    norrköping
    Inlägg
    137
    Respekt
    22

    Lightbulb

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    äntligen klarat det.. det blev en hel del mörda mot slutet.. ser fram emot en tvåa av detta spel.. hoppas det inte blir så "enformigt".. annars schysst spel..
    inte börjat än men då har jag ju lite o se fram emot
    t.e

  21. #21
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    32
    Respekt
    18
    vet inte om det e fel på mitt spel men frustrerad blir man. Är på memory block 4 där man ska till högkvarteret i damascus, jerusalem och acre o snacka o snacka med en snubbe. Har varit o snackat med gubben som finns där men sen är jag helt lost. Finns ju inga ikoner på kartan som indikerar vart jag skall ta vägen. Har varit i alla torn oxå o spanat. Är det ngt fel på spelet månne eller ska det vara såhär ni som kommit längre??

  22. #22
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av yokobai Visa Inlägg
    vet inte om det e fel på mitt spel men frustrerad blir man. Är på memory block 4 där man ska till högkvarteret i damascus, jerusalem och acre o snacka o snacka med en snubbe. Har varit o snackat med gubben som finns där men sen är jag helt lost. Finns ju inga ikoner på kartan som indikerar vart jag skall ta vägen. Har varit i alla torn oxå o spanat. Är det ngt fel på spelet månne eller ska det vara såhär ni som kommit längre??
    Du har Klättrat upp i en minaret och kört eagle vision i "dom rikas område"?

    Känns som det är samma problem som andra verkar haft, men jag har för mig att det var på MemoryBlock3?


    Annars finns ju det ju flera walktrough´s nu att ladda ned (men det e ju fusk )
    Last edited by Itchi; 2007-11-25 at 13:15.

  23. #23
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    32
    Respekt
    18
    kan ju vara memory block 3. menmen.. får testa eagle vision o se om det hjälper! tack iaf!

  24. #24
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    När man kommer så långt att man får välja lite vilka offer man ska ta så öppnas ju nya områden upp i städerna. Man får inga ikoner för att man inte kan något om stadsdelen, precis som när man först anländer till städerna. Leta upp ett torn och se dig om, sen klättra upp i nästa. Till slut hittar man folk med info och de ploppar upp som ikoner.

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 1559
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 18:19
  2. Assassins Creed??
    By Itchi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 70
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 23:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •