Kanske en dum fråga, men bästa sättet att ta bort det för att efter flash sätta dit det igen? går det ens?
Tacksam för svar
Kanske en dum fråga, men bästa sättet att ta bort det för att efter flash sätta dit det igen? går det ens?
Tacksam för svar
Ja. de e ju bara försöka att pilla bort det VÄLDIGT försiktigt (så att det inte "kladdar av sig").
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
jo förstod nästan det, men tänkte ifall det fanns nån genväg :P
Var exakt sitter det här klistermärket?
Bakom faceplaten
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
kan man typ inte ta en silverpenna eller liknande och sedan limma på den. det borde nästan funka ju...
tror de e bäst att ta en hårtork å värma lite försicktigt å sen pilla bort me en pinnset eller nått liknande=) sen kan man nog sätta de på ett bakplåts pappar eller va de heter för att spara de tills senare ;D
*PS3 slim 120- CFW 3,55
*Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
*GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
*Gamecube-Duo Q-Top case crystal
*Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
*Xbox 360 slim original so far
*Pstwo original x)
*Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod
Har satt i allt själv
Jag hade tur med sigillet den här gången det sitter på ett av klammerna så det har nästan ingen kontakt med underdelen av chassiet ser helt orört ut även fast jag har öppnat den
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
Själva fronten= faceplate på xboxen kan du byta ut mot en annan och bakom den sitter ett garantisigill silverfärgat som det står microsoft på!
Last edited by kaffetandfen; 2007-11-13 at 22:19.
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
vilka syftar du på? de som svarar att man kan googla? de som tycker svaret är lätt, går fort och svarar? de som frågar om precis allt?
personligen så tycker jag att i större delen av frågorna i forumet så kan trådskaparen oftast ta reda på svaret genom att anstränga sig 20sekunder extra.. i detta fall.. markera faceplate, högerklicka, sök på google.. (i firefox) woops.. alternativ om faceplate's till 360..
för det andra är faceplate's bättre än halo 3.
Bara en nyfiken fråga. Var inne & flashade min 360 för ca 3 veckor sedan hos PSX. Väntade under tiden han plockade isär boxen samt flashade. Vet faktiskt inte vad som hände med sigillet när han tog isär det. Vet du Hansi hur ni gör, tror inte att det var du som gjorde det?
Jag menar förståss dom som borde anstränga sig mer.
Men om man väl ska svara så kan man ju lika gärna svara på frågan om det finns ett självklart svar
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag tog bort mitt med skalpell och det gick jättebra.
Inga märken eller så, var försiktig.
Efter lite läsning så verkar det inte som dom bryr sig så mycket om det är brytmärken o.s.v /niklas
Bookmarks