Hallå!
Är det någon som har provat: Resident_Evil_The_Umbrella_Chronicles_USA_WII-DMZ
Tänkte mest på om den har någon uppdatering eller något nytt copy skydd.
Hallå!
Är det någon som har provat: Resident_Evil_The_Umbrella_Chronicles_USA_WII-DMZ
Tänkte mest på om den har någon uppdatering eller något nytt copy skydd.
Japp, det ska funka. Vet dock inte om några eventuella updateringar som kan ställa till det, har inte hört om några så det borde inte vara något problem.
Ville inte fungera för mig om jag körde med brickblocker
Får disc error i inledningscenen.... Någom som fått det fungerat felfritt? Brännde i 4x på verbatim -R
Mitt funkade inte förut, sen uppdaterade jag mitt wii över nätet och nu funkar det.
Dock suger spelet så jäkla hårt då man inte kan skjuta med Z knappen.. enbart med B o A
Vad menar du med att de inte fungera först?? fick du också disc eller eller vadå?
Ja unable to read disc, please remove, restart, check manual blablabla...
Testa uppdatera via nätet ifall du inte har senaste versionen!
Varför i H-vete skulle man vilja skjuta med z-knappen? Läste jag verkligen rätt?
Dunno hur setupen är med Wii Zapper, men utan den plastgrunkan vill jag inte se ett enda spel där man skjuter med z-knappen. Ever.
Xbox [1.1] - Flashat
Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]
För jag har den där pistolmodul, som gör nunchucken och remoten till en pistolliknande sak. Mitt personliga tycke är detta en mkt smidigare och mer praktiskt lösning än Zappern, som fortfarande gör att du enbart siktar med 1 hand. Detta resulterar i mycket sämre precision.
För övrigt så vill jag bara belysa att det finns att beställa billigt från vissa sidor.
Jag letade med ljus och lykta för att hitta några i sverige, men det var horible priser.
Men 2 Lightguns med frakt från Hongkong blev 112.70Kr...
Helt överkomligt... OM dom nu kommer är ju nästan 2 veckors leveranstid utifall.. Postar mer när jag vet...
http://www.***********.com/details.dx/sku.2925
Bookmarks