Tjena alla Psxcare användare
Jag har just köpt mig ett nytt Nintendo Wii för 2120 kronor, då jag har full 2års garanti eftersom jag jobbar på Clas ohlson. Jag har fortfarande 30 dagars öppet köp och kan ångra mig. Tanken att ja kommer ångra mig är att jag har ett konsol nummer som är över LEH-1352x, vilket då innebär att ja bara kan chippa med ett D2CKey vilket till skillnad från wiikey är dyrare och man kan inte spela brända spel på?...
(Finns de någon jämförelse på svenska angående dessa två chip?)
Ett begär ja känner är att jag vill kunna spela massa olika spela utan att lägga ut 500 spänn på varje :P
Vad tror ni om att lägga ut ca 1400 spänn extra för att få ett nytt wii med wiikey och 1års garanti?
Sen så har jag lite frågor angående handkontroller till wii, *Måste man köpa GC kontroller för att de ska gå att spela t.ex MarioCart till GC? eller fungerar de med att köpa Wii Classic Controller så funkar de?
Går det att spela upp filmer brända som data på en dvd disk med film formaten divx och xvid (mpeg4), på såväl orginal elelr om man har chippat sitt wii? (alltså använda wii som en dvd som stödjer endel format)
Sen undrar ja lite om surf funktionerna..Har wii stöd för att t.ex surfta på yputube och liknande stora siter?
Nu ska ja inte vara jobbig och ställa mer frågor som ni förmodligen tycker ja ska söka svar till, men tycker de har vart lite otydligt till de frågorna, men TACKSAM för alla svar
POK till er alla xD
Bookmarks