Visar resultat 1 till 15 av 15

Diskussion: MX vs ATV Untamed

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17

    MX vs ATV Untamed

    Till den här måste jag spara en skiva när den kommer ut. När jag hade den gamla MX vs ATV till xbox1 så var den ganska hyfsad i grafiken.


    http://www.gamespot.com/xbox360/driv...med/index.html

    http://www.gamespot.com/xbox360/driv...ed/images.html

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    det måste bli ett grymt spel 1 var ju svin skojj

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    detta spelet lade jag i listan som "intressant" för längesen.. hoppas det kommer region-free.

    http://xbox360.ign.com/objects/882/882492.html

    MX Vs. ATV Untamed
    US: December 17, 2007
    Europe: TBA 2008

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    jupp tycke det var riktigt fin grafik på 1 med komponentkabel.

    Bara hoppas det hittar hit innan europa varianten kommer ut givetvis region free

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    nu börjar det närma sig.. regionsfri eller inte.. håller utkik..

    US: December 17, 2007
    Europe: March 7, 2008
    Australia: TBA 2008

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Nice fast man inte har tillgång till Xbox-sky!

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    MX_vs_ATV_Untamed-USA-XBOX360-DAGGER

    Regions fri! finns på torrentleech!

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av swifter Visa Inlägg
    MX_vs_ATV_Untamed-USA-XBOX360-DAGGER

    Regions fri! finns på torrentleech!
    Japp har fixat det, ska bara få tillgång till TV. Frugan har ockuperat den men snart så!

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
    Japp har fixat det, ska bara få tillgång till TV. Frugan har ockuperat den men snart så!
    sedär.. de intjänade slantar du gjort på nerladdning behöver du lägga på en till tv.. livet är hårt

    btw.. innan det kom ut så var jag rätt inställd på att detta skulle vara ett schysst lir.. har tagit hem det och har det på disk nu.. frågan är om man ska bränna det.. är det ett bra cross lir? nåt speciellt? det jag sett på ingame-videos och sånt överraskar mig inte längre.. det där extrema fattades plötsligt.. det såg så jävla lovande ut i den första trailern där en cross rundade, lera sprutade och ett stup var på höger sida.. ni fattar nog vilken scen jag menar.. det såg precis ut som det skulle kunna vara ingame.. tydligen inte..

    så är det något att ha eller ska man bränna det bara för sakens skull?

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Nja jag själv blev något besviken jämfört med vad som var till gamla xboxen, men det är helt klart värd en skiva.

    Finns knappast nåt annat mc spel om man nu inte vi jämföra med motogp som slår detta spel nu. Motogp är svårt därför är Mx vs Atv kul. Dock så skulle jag vilja har horisontell visning vid multiplay.

    Dock vette fan vad de tänkte på när du gjorde supermoto delen, hojarna ska ju fan ha breda däck inga trådsmala crossdäck!

    Så bränn ut spelet.

    Har märkt att även om jag kör medium nivån så är medtävlande ruskigt snabba + man måste verkligen tajma in hoppen annars går det åt helsike!

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
    Nja jag själv blev något besviken jämfört med vad som var till gamla xboxen, men det är helt klart värd en skiva.

    Finns knappast nåt annat mc spel om man nu inte vi jämföra med motogp som slår detta spel nu. Motogp är svårt därför är Mx vs Atv kul. Dock så skulle jag vilja har horisontell visning vid multiplay.

    Dock vette fan vad de tänkte på när du gjorde supermoto delen, hojarna ska ju fan ha breda däck inga trådsmala crossdäck!

    Så bränn ut spelet.

    Har märkt att även om jag kör medium nivån så är medtävlande ruskigt snabba + man måste verkligen tajma in hoppen annars går det åt helsike!
    okej.. tack för infon.. får bli en skiva då..

  12. #12
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Question update?

    När man startar spelet står det att en uppgradering kommer att installeras innan man kan börja spela. Vågar man välja OK?

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Om det är första gången du får frågan om update så kör du antingen live regelbundet och får updates den vägen, eller så kan du inte ha spelat många nya spel :-)

    Har du dina ankor i rad, senaste iXtreme firmware osv så är det bara att trycka på gröna knappen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #14
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jag har precis köpt det så jag har inte spelat något alls knappt. Jag har iXtreme 1.4 och har inte kört Live än. Har inte ens nätverkskontakten inkopplad. Då borde det vara lungt då.

  15. #15
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag och ungarna spelade det här spelet lite under helgen. Nu har jag ju inte sett ALLA banor och fordon, men när det gäller körning på stora ytor och spelkänsla som liknar det man ser i trailern så får detta spel storstryk av det numera rätt gamla motorstorm på PS3 :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. ATV Quad Power Racing 2
    By Biggles in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-03-18, 16:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •