Sida 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Visar resultat 121 till 127 av 127

Diskussion: Super_Mario_Galaxy_PAL_Wii-WiiZARD

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    0
    Nu har jag köpt Verbatim 1-16x DVD- skivor. Testade direkt att bränna ut SMG med 2x hastighet i Imgburn och när jag startade det så funkade det faktiskt! Till en början iaf...Kunde spela klart första banan i första galaxen men när jag ska börja på den andra banan hänger sig spelet och jag får upp ett felmeddelande
    Varför??
    Kan det bli någon skillnad om jag bränner ut det i en annan hastighet?

Registrerade
    Oct 2007
    Från
    Stockholm
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Bogust Visa Inlägg
    Har du lyckats lösa problemet ännu? För mig händer precis samma sak som för dig.
    Nej, jag har inte lagt tid på det tyvärr. Min plan är dock att likt dig skaffa bättre skivor och testa.

Relevant fråga är då vilket märke som är bäst. Verbatim nämns alltid, men finns det fler märken som duger?

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    Jag kör uteslutande med TDK DVD-R från visäljercd.
    Har bränt över 40 spel utan problem. Bränner i Nero i ca 6x.

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    0
    Kör enbart Traxdata DVD-R Printable från Classe Ohlson. Funkat till 100 % och ca 25 spel hittills. Bränner med 3-6x hastighet och använder Imageburn.

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    21
    Fattar inte att folk har sånna problem med detta lir uppdatera bara chippet och brände SMG på en sketen platinum skiva med clonecd, funka direkt..
    PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    har ett wii med wiikey-chip och körde in en skiva med supermario galaxy NTSC version.. den laddade hem uppdatering till mitt wii och började sen tjata om "unauthorised device has been found on your system" när jag startar smg, dock inte vid andra brända spel... gjorde sen update 1.9b samt 1.9g och den sa att flashningen gått ok på båda uppdateringarna men den hittar fortfarande unathorised device... prövade även efter detta att köra 1.3setupdisc men den startar överhuvudtaget inte, den säger bara att man ska ta ut skivan och reboota... vad ska man ta sig till??
    ps. wiiet är av PAL version

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Ber om ursäkt för inlägget... hade visst inte resetat tillräckligt många gånger under uppdateringsprocessen av 1.9g...

Sida 5 av 5 FörstaFörsta ... 345

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner