Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: När kan jag vänta uppgraderat 360?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18

    När kan jag vänta uppgraderat 360?

    Skickade mitt 360 till er för uppgradering till Ixtreme 1.3 i måndags innan kl 16.00. När kan jag vänta mig den? Den står i min fars namn som åker utomlands i helgen och över nästa vecka. Hade hoppats på att den skulle varit tillbaka till fredag i alla fall så att jag inte måste vänta veckor på att hämta ut den.

    Mvh Chsandberg

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Hur skall jag kunna svara på det med den information du försett mig med?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    edit
    Last edited by Chsandberg; 2007-11-16 at 15:58.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Hur skall jag kunna svara på det med den information du försett mig med?
    det är boxen med hans fars namn ibland får man vara lite synsk här på forumet

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    det är boxen med hans fars namn ibland får man vara lite synsk här på forumet
    Läs mitt svar igen. Och igen. Och igen. Du lär förstå bättre då. Tack för ditt sammarbete.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Chsandberg Visa Inlägg
    Läs mitt svar igen. Och igen. Och igen. Du lär förstå bättre då. Tack för ditt sammarbete.
    ditt svar fanns inte när hansi kommenterade din fråga .. därav min kommentar..

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ditt svar fanns inte när hansi kommenterade din fråga .. därav min kommentar..
    Självklart inte. Mitt svar säger dock dig varför jag formulerade min ursprungliga fråga som jag gjorde, eller hur?

    Ett svar på min ursprungliga fråga hade kunnat se ut så här kanske:

    "Vi har uppgraderat 20 av de 30 boxarna som vi fick skickade till oss på tisdagen. Alla dessa skickades ut under onsdagen och ska därför vara framme hos kund på torsdagen. 10 av boxarna är dock inte uppgraderade än och lär inte skickas ut innan helgen.

    Vilken box som är din vet vi inte eftersom din uppgifter inte är specifika. Antingen får du den på torsdag/fredag eller så är den en av de 10 som vi ej hunnit med än och då får du den tidigt nästa vecka."

    Se så, åter till ämnet. Any news Hansi?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Really, jag orkar inte leka detektiv, forumet är inte rätt kanal för den typen av fråga. Skicka ett mail där du anger vilka namn som avses samt gärna kolli# så jag kan se vilken dag i jobblistan jag skall börja kolla. Vi får in respektive skickar massor av konsoller varje dag, och det är bara i undantag som JAG är inblandad i den hanteringen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***
    By banan1 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 384
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 18:57
  2. när jag packar upp
    By mackan_108 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 00:29
  3. Nybörjare till PSP, vad kan man göra?
    By zarenpojken in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 14:24
  4. Error medelande när jag startar gta
    By B-ball-player in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 09:16
  5. vad ska jag har en 360 för?
    By toddster in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 11:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •