Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: Kane & Lynch: Dead Men

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17

    Thumbs down Kane & Lynch: Dead Men

    Vilket skämt

    Hade för mig att några tidningar och sajter skrev att detta skulle vara ett bra spel som det var värt att vänta på,,,,,, men det var det INTE Vill ha tillbaka min Verbatim skiva

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Vilket skämt

    Hade för mig att några tidningar och sajter skrev att detta skulle vara ett bra spel som det var värt att vänta på,,,,,, men det var det INTE Vill ha tillbaka min Verbatim skiva
    de säger att halo 3 är bra med.. hos mig kommer det inte in på top 10..

    beskriv vad som är dåligt med det? alla har vi olika smak..

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Det enda man gör är att springa efter en given väg och skjuta poliser. inget nytänk alls och skjutandet är segt och jävligt trist. Känns som man spelat detta spel i 20 andra versioner för 10 år sen(och dom var bättre).

    Skulle inte bry mig i vanliga fall för det släpps 10 skit spel i månaden som är sämre än det här, men det här spelet hade olika "tycktillare" höjt till skyarna så man trodde att det skulle vara över medel varje fall. Är trött på att alla "tycktillare" inte har stake att såga ett så uppenbart uselt spel.
    Nä pinsamt spel ,tur att man inte betalt fullpris

    Dock min åsikt, andra kanske gillar det men det tror jag inte

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    http://www.gamerankings.com/htmlpage...ane%20%20lynch

    Titta på Gamerankings innan du tankar.

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Brukar kolla det,,,

    Det fick ju 68%, ganska högt (på PC 80%) Höga siffror för ett riktigt dåligt spel,,, ett spel som "experterna" får till 70% är ju värt en tankning. Men som jag sa "tycktillarna" vägrar ju att såga spel, skulle dom vågat det hade detta spel fått 20% och jag hade sluppit tankat det

    Jag vart besviken,hade nog tyvärr lite för höga förväntiningar på spelet.

    Dock fortafarande min åsikt,andra kanske gillar det.

    (Vart ett bra ölunderlägg dock )
    Last edited by Itchi; 2007-11-16 at 22:06.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    44
    Respekt
    18
    Håller med om att det e skräp. Och en ouppdaterrad hitman3 motor..nu får IO kamma sej

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Ha ha ha ha du Itchi varför gråta över spilld mjölk när den är jäkligt billig!

    Tycker mer synd om föräldrar som får höra det eviga tjatandet från sina barn att det är just det spelet de vill ha. Pappa alt Mamma lägger ut dessa 500:- för att sedan höra ungen gnälla på att spelet är skit sen. 500:- som kunde ha lagts på något annat. Så i ditt fall 40:-/skiva är ju bara en Stor stark du förlorar!

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
    Ha ha ha ha du Itchi varför gråta över spilld mjölk när den är jäkligt billig!

    Tycker mer synd om föräldrar som får höra det eviga tjatandet från sina barn att det är just det spelet de vill ha. Pappa alt Mamma lägger ut dessa 500:- för att sedan höra ungen gnälla på att spelet är skit sen. 500:- som kunde ha lagts på något annat. Så i ditt fall 40:-/skiva är ju bara en Stor stark du förlorar!
    förvantan och lycka väger mer än pengar ibland..

    själv ser jag fram emot spelet.. det blir att spela så fort man klarat assassins creed.. om det innehåller gammal hitman-motor.. att man klarar 4 headshots skiter jag i.. varför ska alla spela vara likadana? bordtennis utan händer är också jävligt realistiskt det har inte fått bra betyg.. men jag tror det kan funka ändå..

  9. #9
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Jag gråter knappast,,, men tycker som dig Gnuttes synd om alla som betalar fulLprisför detta skitspel.

  10. #10
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Brukar kolla det,,,

    Det fick ju 68%, ganska högt (på PC 80%) Höga siffror för ett riktigt dåligt spel,,, ett spel som "experterna" får till 70% är ju värt en tankning. Men som jag sa "tycktillarna" vägrar ju att såga spel, skulle dom vågat det hade detta spel fått 20% och jag hade sluppit tankat det

    Jag vart besviken,hade nog tyvärr lite för höga förväntiningar på spelet.

    Dock fortafarande min åsikt,andra kanske gillar det.

    (Vart ett bra ölunderlägg dock )
    Kanske för dig men jag tankar inget under 80% av erfarenhet. Skräpet ligger under den gränsen. Det finns undantag men de är få. Ofta kan tidningar ha fel men det är därför man tar genomsnittet. Jag är ganska nöjd än så länge.

    edit:

    Förr gjorde man som så att man drog ner allt som kom ut men det hade sina konsekvenser; tidskrävande och frustrerande.
    Last edited by razor1394; 2007-11-19 at 01:21.

  11. #11
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    321
    Respekt
    18
    hmmms.. lite splittrad, det är ju en spirituell uppföljare till freedom fighters, älskade storyn/musiken/känslan i de spelet så måste nästan ta mig igenom det här också det trots att det inte är übergrafik osv.. lite synd när man vet att dom kan bättre, säkert tidspress o sån som ställt till det...

    .. ibland är "it's ready when it's ready" att föredra även om man inte är den sista att hetsa på

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    nu har jag testat det.. håller väl med folket att jag känner lite missnöje.. det är inte ett bra spel rakt av. storyn verkar ok och grafiken klagar ja inte så mycket på heller.. den är ok.. det är mest styrningen, ovissheten om man träffar eller inte och lite sådana buggar som drar ner betyget.. kommer nog spela igenom det.. bara för att ha det gjort.. blir det en uppföljare krävs det nog mer för att jag ska tanka det då..

Liknande diskussioner

  1. Har problem med dead rising - första Platinum skivan
    By profetenmohamme in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 10:25
  2. XBOX360 köp, men vilket paket?
    By AndYBazooka in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 19:20
  3. Hjälp! vill skaffa fw 3.10 oe-a' men har 3.10 oe-a
    By cripa128 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 23:01
  4. Dead or Alive Xtreme 2 SNACK
    By coolcool in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 09:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •