Tja, jag förstår för/nackdelarna med det. Det känns inte helt självklart vilket som är bäst för er/dig att göra för framtida kunder, men det är upp till er.
(Jag borde kanske ha läst på om d2ckey innan så jag kunde bett er göra på det ena eller andra sättet innan jag beställde -- såg bara på d2ckey-hemsidan att "even a lot of games from regions with different video system can be booted directly" och tyckte att det verkade bra och trodde att det var vad jag beställde. Jag var i och för sig helt förvirrad kring ntsc och pal och sånt i början, nu har jag läst på om det i alla fall.)
Jag ska testa wiigionfree eftersom jag inte på ett enkelt sätt kan använda ofria delphi-program. .net-program som brickblocker är också ganska vanskliga.
Finns det inte ett fritt program för att hindra felregions-updates?
(Wii-spelen och wiins program som t.ex. mii channel osv är de första ofria program jag kör på åratal och jag är inte van vid besväret det för med sig med warezande och knäckande och patchande, jag är bortskämd med att kunna ta ner en svn-rel och kompilera och köra.)
Tack för informationen i alla fall.
Bookmarks