Hej!
Jag har stött på lite problem med min Xbox360 efter att jag flashade den.
Det sitter en LG Hitachi läsare i den. Hur som helst... själva flashningen gick utan problem, och boxen startade upp som vanligt. Jag satte då i mitt brända spel kallat Portal och spelet började ladda. Det kom då fram en ruta som frågade om jag ville uppdatera för att kunna spela spelet. Jag valde "Ja" och när den skulle börja uppdatera så hängde sig boxen. Jag stängde då av den och startade den sedan igen. Då var det 3 röda lampor, (1, 3 & 4), error code: 0102. Testade starta den om & om igen. Fortfarande samma fel. Jag lånade då en Samsung läsare av kompisen och då startade boxen som vanligt. Tyckte det var lite konstigt så jag kopplade ur den och satte i min Hitachi läsare igen. Boxen startade upp och spelet började ladda. Den ville att jag skulle återuppta uppdateringen och det gjorde jag. Den uppdaterade utan problem. Jag kom även in i spelmenyn. Jag valde då att stänga av spelet och då hängde sig boxen igen. Stängde av och startade. Då fick jag samma error code igen.
Jag testade även tricket med att linda in boxen i handdukar. Det fungerade faktiskt, men så fort jag slängde i ett spel (Pirates of the car...) så hängde sig boxen. Återigen samma error code.
Har ni några tips och trix på mitt problem?
Mvh Christian.
Bookmarks