Jag har trubbel med mitt pandora-batteri inköpt på psxcare.
Batteriet laddar men min PSP slim startar inte fast powerlampan lyser.
(inga prob med orginalbatteriet).
Vad gör jag för fel?
RuDE
Jag har trubbel med mitt pandora-batteri inköpt på psxcare.
Batteriet laddar men min PSP slim startar inte fast powerlampan lyser.
(inga prob med orginalbatteriet).
Vad gör jag för fel?
RuDE
Om jag inte är helt ute å cyklar så tror jag väl att pandorabatteriet är till för att flasha en psp inte använda till något annat :9
XBOX 1.6
Samsung DVD
Xecuter 3 + Front
Bios X3 3294
200 Gig Maxtor 5400 RPM
Xbox 360
Premium!
Du måste ha ett pandoraminneskort i också.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag skulle vilja påpeka att detta inte har med tråden att göra. Om du använder sökfunktionen kan du säkerligen hitta felet.
Om du inte kan hitta en passande tråd får du lov att starta en ny.
Hijacking, som det kallas, är det ingen som tycker om Speciellt inte den som skapat tråden
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Har fixat det nu, enligt PSP är 3.71 M33-3 installerat.
Är HELT ny på detta så jag försöker lära mig allt eftersom.
Problem som kvarstår är att köra ISO och CSO spel från stickan...
Tack för svaren/supporten jag fått, ska söka i redan skapade trådar innan jag skapar en ny som Turbis tipsar om.
RuDE
Att köra ISOs och CSOs är inget problem alls, bara att lägga dom i mappen ISO, sen finns dom i Memorystick under Game i XMBn...
PSP2006 Blume Series Felicia Blue med 3.71 M33- 2 och 4Gb
Det är bara att formatera minneskortet när du har updaterat till den versionen du ska ha. (inte genom kortläsare i datorn utan i din PSP's Settings meny)
När formateringen är klar skapas en mapp i roten av ditt minneskort, t.ex. "G:/ISO".
I den mappen lägger du önskad ISO eller CSO. Startar gör du i Game - Memory stick och trycker på iconen Happy gamin'
PS. Rekomenderat spel - Silent Hill Origins. Skitkusligt men skojj
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Bookmarks