jag tänkte höra är det någon här som rippar själv,kollade upp en release som jag laddat ner som hette

Call.Of.Duty.4.Modern.Warface.PAL.XBOX360-GAC

och när man checkar den i xdvdmulleter10 så får den stealth files checked out perfectly, men vid en crc check av datapartitionen så får man meddelandet bad ripp, betyder det att den är rippad med tex en hitachi för jag har läst att om man rippar 360 spel så ska man rippa dom med en samsung läsare eller en pc dvd läsare sh-d162 eller en som heter sh-d163b med kreon firmware som jag köpte.

jag gjorde en ripp på cod4 som jag köpte och jag fick stealthfiles checked out perfectly och jag fick inga errors vid crc check av data partitionen, jag rippade även ett par äldre spel som jag köpte till 360n igår pgr3 den fick jag rippad utan några felmeddelanden.

men jag rippade även cod2 och den fick jag possibly a bad ripp vid crc check av data partitionen. vad beror detta på nån som vet vad detta beror på jag har ingen aning jag tänkte om det var några repor på skivan men det var det inte, eller är det bara så att vissa spel bara inte går att göra 1:1 backups på

och om det är någon här som gjort sina egna ripps och checkat dom utan några fel har ni isåfall blivit bannade eller har ni fortfarande live kvar vore intressant att veta