rachet and clanket size doe smatter Funkar inte på 3.40 eo
HLÄjäpåpppppppppppp
rachet and clanket size doe smatter Funkar inte på 3.40 eo
HLÄjäpåpppppppppppp
LÄS MANUALEN!
Skämt o sido, vad är det du försöker spela?
Ett Demo eller ett Orginalspel på UMD skiva?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jag har för mig att det spelet fungerar bättre om man provar en högre cpuhastighet.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
HEj HAnsi. hur byter man det till en högre cpu hastiget då .
TAck för alla hjälp från erl alla
Du stänger av psp:n helt, sen håller du in R-knappen medan du startar den tills det kommer upp en sida med text. Där nånstans står det nåt om CPU (kommer inte ihåg riktigt), gå in där. Sen så väljer du CPU Speed UMD/ISO eller nåt sånt och trycker X tills du kommer till den CPU-hastighet du vill ha.
PSP2006 Blume Series Felicia Blue med 3.71 M33- 2 och 4Gb
tack har lös problmet
/ Pendragon
Bookmarks