Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: PSP Slim Crystal Case

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29

    PSP Slim Crystal Case

    Ja då har man hittat ett skyddskal till sin PSP som verker väldigt vettigt.
    Men finns den att köpa i Sverige tro eller kan Hansipojken få tag på något liknande tro

    Skalet är till för PSP Slim och man kommer åt allt man behöver komma åt enkelt så som Minneskort, Ström, Video ut + att det finns utrymme att sätta sin GSP eller Kamera på ovansidan

    Video:
    http://www.youtube.com/v/I1MYHY5wybM&rel=1





    Länkar till E-bay sektionen där säljaren har 95% bra rykte :
    http://cgi.ebay.ca/Crystal-Cover-Cas...QQcmdZViewItem

    http://cgi.ebay.ca/5-in-1-crystal-ca...QQcmdZViewItem
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Tjusigt :P Blir finns bara till slim då eller? :'(
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    Tjusigt :P Blir finns bara till slim då eller? :'(
    Just det skalet är till Slim, såg att det även fanns liknande till gamla feta men de skalen brukar inte ha luckor eller ytrymme för USB attiraljer och öppna för minneskort etc.

    Skulle vilja ha ett sånt för min SLIM som ligger helt oskyddat då den är ute ur sitt Logitech Playger Pocket skal och inte får man fast ett Playgear Visor på den heller då den är smalare.

    Måste ha något som skyddar skärmen o inte är en klisterdekal. *brrr*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    95 % är inte så värst bra, burkar ligga på 98-99 %. Skalet är nice, men det ser ut som att man knappt når ner till knapparna eftersom skalet sitter tajt om knapparna...

    EDIT: han hade ju inte 95% utan 99.8%!!
    PSP2006 Blume Series Felicia Blue med 3.71 M33- 2 och 4Gb

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi säljer likadana skal, men extraknappar ingår inte. Har nog bara ett eller två skal kvar, men det är en ny låda beställd som borde komma hit till nästa vecka.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vi säljer likadana skal, men extraknappar ingår inte. Har nog bara ett eller två skal kvar, men det är en ny låda beställd som borde komma hit till nästa vecka.
    Ååh najsan, lägg undan ett till mig så skall jag försöka komma in till på Lördag o hämta upp den

    Har knappt vågat röra min slim då jag inte vill repa skärmen i onödan
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. psp slim vs psp tjock
    By swifter in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 09:47
  2. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48
  3. 3.40 OE-A Eller Psp Slim????
    By Itchi in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 11:33
  4. PSP Slim
    By g64 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 20:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •