Hej. Har under hela året spelat på min xbox360 med Xtreme 5.3. På mitt Xbox har jag lirat både stealthpatchade och icke-stealthpatchade spel.
Nu skickade jag upp min Xbox för uppgradering till Ixtreme 1.3 för någon vecka sedan. Fick hem den idag och märkte till min stora förvåning att den fortfarande inte var bannad när jag körda "test xbox live connection".
Nu är frågan: Hur går jag tilll väga nu? Kommer xboxen bannas i nästa våg så att jag egentligen kan spela vilka spel som helst eller finns det chans att MS inte har lagrat det jag gjort än?
Det säkraste är då kanske att spela spel som är 100% säkra med crc osv? Hur testar jag detta då? Har hört att mulletern visat sig vara osäker. Finns det några spel som är helt säkra vad vi vet?
Bör jag köra in min live-kod nu eller avvakta ifall jag kanske får köpa en ny box om risken att jag blir bannad i nästa våg är stor?
Som sagt, många frågor. Jag vore oerhört tacksam om jag kunde få svar på de ni kan Vågar inte riktigt köra igång något spel förren jag hört vad ni har att säga.
Mvh Chs
Bookmarks