Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Ingen ban - Nästa steg

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    18

Ingen ban - Nästa steg

Hej. Har under hela året spelat på min xbox360 med Xtreme 5.3. På mitt Xbox har jag lirat både stealthpatchade och icke-stealthpatchade spel.

Nu skickade jag upp min Xbox för uppgradering till Ixtreme 1.3 för någon vecka sedan. Fick hem den idag och märkte till min stora förvåning att den fortfarande inte var bannad när jag körda "test xbox live connection".

Nu är frågan: Hur går jag tilll väga nu? Kommer xboxen bannas i nästa våg så att jag egentligen kan spela vilka spel som helst eller finns det chans att MS inte har lagrat det jag gjort än?

Det säkraste är då kanske att spela spel som är 100% säkra med crc osv? Hur testar jag detta då? Har hört att mulletern visat sig vara osäker. Finns det några spel som är helt säkra vad vi vet?

Bör jag köra in min live-kod nu eller avvakta ifall jag kanske får köpa en ny box om risken att jag blir bannad i nästa våg är stor?

Som sagt, många frågor. Jag vore oerhört tacksam om jag kunde få svar på de ni kan Vågar inte riktigt köra igång något spel förren jag hört vad ni har att säga.

Mvh Chs
    Last edited by Chsandberg; 2007-11-26 at 18:51.

Registrerade
    Sep 2006
    Respekt
    22
    Din box har inte hunnit skvallra för Live ännu.
    Börjar du spela så kommer den göra det, å då blir du fömodligen bannad efter ett tag.... tyvärr.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Registrerade
    Jun 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Chsandberg Visa Inlägg
    Bör jag köra in min live-kod nu eller avvakta ifall jag kanske får köpa en ny box om risken att jag blir bannad i nästa våg är stor?
    Om du blir bannad kan du fortsätta använda ditt Live-konto med prenumeration på en ny box. Du förlorar inte de xbox gold-månader du köpt till första boxen.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
    Om du blir bannad kan du fortsätta använda ditt Live-konto med prenumeration på en ny box. Du förlorar inte de xbox gold-månader du köpt till första boxen.
    Det kan man väl inte? Min bror har också ett 360 men jag kan inte spela live på det med mitt acount även om jag har köpt live och aktiverat det på mitt acount på min box.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
    Helt korrekt

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av campar Visa Inlägg
    Det kan man väl inte? Min bror har också ett 360 men jag kan inte spela live på det med mitt acount även om jag har köpt live och aktiverat det på mitt acount på min box.
    Du har ju skapat ett eget live konto med login etc.
    Så du behöver bara göra en ny game profil på hans xbox sen loggar du bara in med dina uppgifter på live.

Liknande diskussioner

1. Hur går man till xbox "huvudmeny" från spel
    By Nello in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 15:51
  2. Hur lägger jag över äldre spel på DS:n?
    By campar in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 12:41
  3. någon lösning till ett noob-problem?
    By Sandren in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 10:01
  4. Hur lägger jag in spel till min hårdisk ?
    By senadoo in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 19:43
  5. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 19:13

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner