Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Ett Riktigt Jäkla Knäppt Problem

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    23
    Respekt
    0

    Ett Riktigt Jäkla Knäppt Problem

    Hör här. Har haft M3 DS Simply i ett antal månader nu. Har fungerat felfritt för det mesta (ibland får man starta om den ett par gånger när den tycker att jag inte har någon kasett i). Nåväl. Jag hade ett antal spel på min kassett, och igår tänkte jag slå igång ett av dem, zelda. När jag sedan klickade på spelet så kom laddningskärmen fram, men den verkade liksom ha hängt sig, så jag tänkte att jag stänger av och på den igen. Men så upptäckte jag efter det att den visade att jag inte hade några spel på kortet. 0 games. WTF liksom. Jag stopppade in den i datorn och där fick jag se samma sak, men det lustiga är att trots att 'spel'-mappen visar tom, så ser jag att jag fortfarande har lika mycket utrymme kvar som på kortet som när spelen fortfarande finns kvar. Eller finns dom fortfarande kvar på något sätt? Varför skulle den isåfall annars visa att jag inte har så mycket utrymme kvar om mappen är helt TOM? Jag begriper liksom inte alls. Kan snälla någon hjälpa mig att förstå vad som händer här? Jag skulle börja gråta om det visar sig att alla mina saves till spelen gått förlorade.

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    46
    Respekt
    17
    Ja filerna finns kvar... tråligtvis har M3 DS Simply lyckats att skada mappen så den inte visar rätt.

    Vill du rädda dina filer finns det program just för detta ändamålet... tyvärr är de inte gratis. Men ett tips på ett sådant program är "Get Data Back" Data Recovery tool... om du kör FAT32 på ditt SD kort så ska det nog inte vara några problem att scanna det med detta program.

    Du får googla efter det.

  3. #3
    GUBBEN32 Guest
    kolla även så din version av zelda inte är den första ntsc versionen ty den är inte komplet + gör så att save filerna hänger spelet

Liknande diskussioner

  1. Problem med koppla projje via komponent.
    By mumintrollet in forum High Definition (HD-stöd) på XBOX
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 16:27
  2. Wiikey problem
    By ikwal in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 21:19
  3. Ännu ett ftp problem
    By Lilleskutt69 in forum SmartXX Support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-18, 19:48
  4. Problem med ett Spel
    By Josh_gomez90 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-01, 17:49

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •