Hör här. Har haft M3 DS Simply i ett antal månader nu. Har fungerat felfritt för det mesta (ibland får man starta om den ett par gånger när den tycker att jag inte har någon kasett i). Nåväl. Jag hade ett antal spel på min kassett, och igår tänkte jag slå igång ett av dem, zelda. När jag sedan klickade på spelet så kom laddningskärmen fram, men den verkade liksom ha hängt sig, så jag tänkte att jag stänger av och på den igen. Men så upptäckte jag efter det att den visade att jag inte hade några spel på kortet. 0 games. WTF liksom. Jag stopppade in den i datorn och där fick jag se samma sak, men det lustiga är att trots att 'spel'-mappen visar tom, så ser jag att jag fortfarande har lika mycket utrymme kvar som på kortet som när spelen fortfarande finns kvar. Eller finns dom fortfarande kvar på något sätt? Varför skulle den isåfall annars visa att jag inte har så mycket utrymme kvar om mappen är helt TOM? Jag begriper liksom inte alls. Kan snälla någon hjälpa mig att förstå vad som händer här? Jag skulle börja gråta om det visar sig att alla mina saves till spelen gått förlorade.
Bookmarks