Tack igen!
När PSXCARE fixar CF 3.71 M33 måste man då ha en UMD Skiva i för att spela från minneskortet?
Tack igen!
När PSXCARE fixar CF 3.71 M33 måste man då ha en UMD Skiva i för att spela från minneskortet?
Vi brukar aktivera "m33 umd emulation" så man slipper UMD skiva
Tryck på select, eventuellt följt av X om inte menyn kommer upp direkt, där kan du ändra umd emulation mode.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
undrar bara vilken är bätrre fw 3.72-HX1 eller fw 3.71 M33???
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Kan nog stämma, vore guld om den hade det
Annars kan man alltid prova:
eLoader v1.000 link --> http://www.noobz.eu/joomla/component...artdown/id,22/
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks