Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Guitar Hero II/III

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    18

Guitar Hero II/III

Ja vad säger man, trodde jag kunde skydda mig mot detta spel. Tog ner III för att prova att köra bara med HK. Jisses sjukt roligt, även om det var svårt även om man körde HK. Så nu blev det en beställning av ett GH3 m gitarr som ev kommer imorgon för då ska ljudanläggningen få anstränga sig.

En fråga dock! Nu när det en massa ban varningar för LIVE så vågar man inte ut ännu, men skulle vilja ha en massa låtar i backup. Tydligen kan man ladda/köpa ner nya låter ifrån LIVE men vill inte koppla upp mig. Finns det någon annan lösning för att ladda över låtar till boxen kompatibla med GH?

Rock on!

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    18
    Jisses det var inte många som spelar detta spel?

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    18
    Annan lösning än att ladda ned låtarna via Marketplace? Inte ännu.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    18
    Jo jo har tänkt på det men som sagt är inte riktigt säker på att det är säkert med moddad box ännu eller snarae det kommer nog aldrig vara säkert. Vill inte bli nekad garanti service ifall jag får RROD.

Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Respekt
    18
    på xbox-sky finns det GH2 custom med massa extra låtar om det låter intressant..

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av swifter Visa Inlägg
    på xbox-sky finns det GH2 custom med massa extra låtar om det låter intressant..

Japp låter jätteintressant men har tyvärr inget konto längre pga att xbox-sky sumpade bort mitt konto sen när jag skulle registrera mig igen så var det tvärnej! Nopp hade inte låg ratio. Men hur får man tag i dem annars?

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    18
    jag har en fråga bara: jag laddade ner alla gratis låtar till Guitar Hero III men de går inte att spela fattar ingenting jag hittar inte ens låtarna när jag går in på typ "downloaded songs"

man kanske måste ha orginal GHIII för att kunna köra de nedladdade låtarna?

asså min ena xbox är bannad och jag laddade ner låtarna från min icke flashade xbox och sparade dom på hårdisken. sedan flyttade jag över hårdisken till den bannade och skulle starta spelat men då finns inte låtarna på "downloads"

är det något jag behöver göra? fattar verkligen inte ett SK*T!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    DRM-skadat material :-)

Du kan bara använda låtarna på boxen du laddade ner dom till från början...eller om du är inloggad med kontot som du använde när du laddade ner dom...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    18
    så om jag loggar in med kontot ssom jag laddade ner dom på så ska det fungera eller? fast jag byter hårdisk men har samma konto?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Xakt
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    18
    men det fungerar inte asså jag har ett live konto sparat på minneskortet och så gick jag in på marketplace och tankade ner en låt till minneskortet från den icke bannade xboxen... sen när jag tar ut minneskortet från den icke bannade boxen och lägger in den i den bannade boxen och startar guitaR HERO så hittar jag inte den nedladdade låten, fast att jag är inloggade med samma profol som när jag laddade ner låten

gör jag något fel?

Liknande diskussioner

1. Ska man köpa Guitar hero till wii fast de e mono???
    By Apakarta in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 11:29
  2. Guitar Hero på PS3?
    By prodge64 in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 23:44
  3. Guitar Hero 2 problem?
    By KonradA in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 19:11
  4. Guitar hero track pack?
    By Vickan in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-06-17, 17:26
  5. Hjälp angående Guitar Hero 2