Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: failed to create temporary file?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18

failed to create temporary file?

Jag beställde ett DS lite från er med ett R4. En förvirrad person ringde mig i onsdags och surrade om nåt Cyclods. Har ni inte R4 då frågade jag honom då lät han mer förvirrad och pratade med någon kollega. Efter en stund kom han tillbaka i luren och sade att ni skulle skicka vad som beställts och att de visst hade R4.

Jag frågade honom då varför han hade ringt mig om det inte var några problem. Han lät då lite bekymrad och berättade att han var praktikant.

Idag kom mitt DS med Cyclo evolution och inte R4. Jag hade föredragit R4 då jag har ett sådant sedan förr och hajar hur det funkar. Den enligt plåtburken utlovade instruktionshandlingen var inte med.

Skitsamma tänkte jag jag testar väl.

Men när jag laddar ett spel vilket somhelst står det alltid:
    failed to create temporary file

Spelet funkar dock men den där failed grejen stör mig.

Så hur får jag bort den?

Sen måste ni nog använda mer tejp när ni packar, så här såg mitt paket ut när posten lämnade ut det:
    http://img148.imageshack.us/img148/3113/dsc00344ba5.jpg
    http://img147.imageshack.us/my.php?i...sc00342ao0.jpg
    Last edited by Hyndan; 2007-11-30 at 19:20.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Prova uppdatera kortet, bara ladda ner en uppdateringsfil och lägga på microsdkortet.

http://www.cyclopsds.com/cgi-bin/cyc...l?page=support
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    Tack nu funkar det. Jag fick även formattera kortet då Evolution gnällde lite övet att det skulle vara FAT 32.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Japp, kom på det senare att problem med temporära filer antagligen beror på fel filsystem på minneskortet :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Blir galen!!!
    By asdfz0r in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 14:00
  2. DNS failed
    By p_son77 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 23:19
  3. Failed to create partition
    By Forzo in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2004-11-28, 17:18
  4. Problem vid bränning med Nero
    By lintax in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-08-16, 23:19
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 21:24

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner