*suck* (obs min xbox360 är ej orginal
)
Efter ett gäng timmar på forum och läsande hit o dit så har jag ännu inte lyckats få in senaste uppdateringen..(eller hur jag ska göra)
jag har inte haft min xbox igång på ca 1 månad eller mer,, men idag så skulle jag dra igång xboxen och hade iofs ett spel i (juiced 2) sedan efter det kom jag inte in på live... dvs jag kunde aldrig köra uppdateringen som kom härom dagen.. läste några som sa att man kunde bränna skiva med update på och boota från den.. men MS har sin gamla 2007-05 version fortfarande kvar på sidan (den engelska sidan) hittade på ett annat ställe en fil som hette UPDATE-2.0.6683.0-HDD jag testade att packa in den i en zipfil med filnamnet "$SystemUpdate_12-2007.zip" och sedan in på en cd eller dvd... inte heller detta gick, måste jag bränna i ett specielt format eller något , det framgår inte så mkt från microsoft "howto" tycker jag... eller om man ska packa upp till en katalog eller ej... lite "luddigt" tycker jag allt det är
, är det någon annan som kanske kan svara på vad man kan göra nu för att få in den senaste uppgraderingen.. ?
Bookmarks